فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران به اندازه اي بالا است که به هيچ کشوري اجازه تعرض به منابع و منافع خود را نخواهد داد.

امير دريادار سرتيپ حبيب‌الله سياري در گفتگو با خبرنگار دفاعي-امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بازگشت ناو گروه بيست‌و دوم نيروي دريايي ارتش به ميهن تصريح کرد: اين ناو گروه که متشکل از ناوشکن الوند و ناو بندرعباس است در اول تير ماه سال جاري براي حضور در آب‌هاي آزاد، شمال اقيانوس هند، خليج عدن و درياي سرخ از بندر عباس اعزام شد و با حدود بيش از 70 روز دريانوردي مستمر با موفقيت به ميهن بازگشت.

وي ادامه داد: اين ناو گروه ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان در آن مناطق، توانست خطوط مواصلاتي تجاري جمهوري اسلامي ايران را امن کرده و با به‌کارگيري تيم‌هاي عملياتي ويژه خود و اسکورت کشتي‌هاي ايراني، چند حمله دزدان دريايي را به شکست منجر کند.

امير سياري با يادآوري حرکت ناوگروه بيست و سوم در هفته گذشته اظهار داشت: ناو خارک و ناوکشن دريابان شهيد نقدي از چند روز پيش براي جايگزيني ناو گروه بيست و دوم به منطقه اعزام شده‌اند و ان‌شالله آنها نيز خواهند توانست مثل هميشه با اقتدار از منافع کشورمان محافظت کنند.

وي با تاکيد بر اينکه اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران به اندازه‌اي بالا است که به هيچ کشوري اجازه تعرض به منابع و منافع خود را نخواهد داد، افزود: اگر کسي قصد جسارت به ايران اسلامي را داشته باشد همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند با تيزي خشم جوانان اين کشور مواجه خواهد شد.

فرمانده نيروي دريايي ارتش در پايان از رونمايي دستاوردهاي اين نيرو در چند روز آينده خبر داد و خاطر نشان کرد: ملت ايران بدانند که نيروهاي مسلح کشور به‌ويژه نيروي دريايي ارتش، تمام تلاش خود را براي افزايش امنيت، عزت و اقتدار ايران اسلامي در جهان به کار خواهند گرفت.

انتهاي پيام/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
درود بر سربازان امام خامنه ای
آخرین اخبار