دبيرسياسي جامعه اسلامي دانشجويان كشور گفت: كشوري كه فرماندارش را ملكه انگلستان مشخص و سياست‌هايش را در راستاي اهداف رژيم غاصب صهيونيستي پيش ببرد، نمي‌توان به عنوان يك كشور مستقل براي ادامه روابط لحاظ كرد.

محمد پهلوان دبيرسياسي جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه‌هاي كشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اقدام اخير كشور كانادا در تعطيلي سفارتخانه خود در ايران را در راستاي سياست‌هاي استكبار دانست و اظهار داشت: شكست غرب از ملت ايران در برگزاري اجلاس نم  و حضور بيش از 120 كشور در تهران اميد آنها را درعرصه جهاني به يأس تبديل كرد.

وي افزود: برگزاري اجلاس تهران ساختار سازمان ملل را كه تحت كنترل آمريكا و تعداد معدودي از كشور‌هاي اروپايي است را زير سوال برد و تلاش‌هاي دشمن در عدم موفقيت برگزاري اجلاس و منزوي نشان دادن ايران در عرصه جهاني به شكست كامل انجاميد.

اين فعال دانشجويي با بيان اينكه كانادا را به عنوان يك كشور مستقل در عرصه جهاني نمي‌دانيم، تصريح كرد: كشوري كه فرماندارش را ملكه انگلستان مشخص و سياست‌هايش را در راستاي اهداف رژيم غاصب صهيونيستي پيش ببرد را نمي‌توان به عنوان يك كشور مستقل براي ادامه روابط لحاظ  كرد.

دبير سياسي جامعه اسلامي اقدام اخير كشور كانادا را نارضايتي از موفقيت اجلاس نم دانست و افزود: ايجاد جنگ رواني در نظام بين‌الملل و تحت فشار قرار دادن ايران از دلايل اصلي اقدام اخير كاناداست و ما بايد نشان دهيم كه به آن‌ها هيچ نيازي نداريم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: پهلوان ، کانادا ، دیپلماسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار