عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: اصلاح آيين‌نامه انتخابات رياست جمهوري مانع از ايجاد نخبگان تصادفي که با نام نويسي براي کانديدا شدن مشهور مي‌شوند. خواهد شد.

محمود رئوفي عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اصلاح آئين‌نامه انتخابات رياست جمهوري گفت: اصلاح آيين نامه انتخابات رياست جمهوري مانع از ايجاد نخبگان تصادفي که با نام نويسي در انتخابات مشهور مي‌شوند، خواهد شد.

وي تصريح کرد: هر شخصي در انتخابات رياست جمهوري خود را به عنوان کانديدا معرفي مي‌کند که بيشتر براي تبليغات بوده و در مقطع کوتاهي مشهور مي‌شود و در عرض مدت کوتاهي نيز محو مي‌شود.

رئوفي با بيان اينکه بخش ديگري از آيين‌نامه انتخابات به کانديداهاي احتمالي اجازه ماندن بر پست‌هاي خود را داده است، افزود: با باقي‌ماندن افراد در پست‌هاي خود شائبه استفاده از رانت و منابع مالي ايجاد مي‌شود، اگر چه اين امر هم صورت نپذيرفته باشد.

عضو حزب اعتماد ملي خاطر نشان کرد: بحث استعفاي کانديداها از سمت‌هاي خود باعث تعدد کانديدا در عرصه انتخابات مي‌شود و کساني که مي‌دانند در انتخابات راي آوري نخواهند داشت، فقط به دليل تبليغات براي کانديدا شدن اعلام آمادگي مي‌کنند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: رئوفی ، احزاب ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار