در این رومهای فیس بوک تا بحث سیاسی می کنی می بینی که یک دفعه سیصد هزار عضو پیدا می شوند و جلوی شما نظر می دهند ، دست نظام جمهوری اسلامی در همه جا هست ، حواسمون باید جمع باشد !

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، در کنار برخورد تک صدایی و تحمیل مواضع کور یک طیف اپوزیسیون به بقیه که صدای طیف های دیگر این قماش را در می آورد ، هر از چند گاهی سوژه تفریح ببینندگان تلویزیونهای ضد انقلابی  نیز فراهم می شود.

در جدیدترین این موارد سعید بهبهانی مجری تلویزیون ضد انقلابی میهن تی وی  با حمله به اپوزیسیون در حالی که نمی توانست عصبانیت خود را پنهان کند، اظهار می کند :" ما ( اپوزیسیون ) کم دروغ نمی گوییم. اصلا دست دروغگوها را از پشت بسته ایم. یک چیز می گوییم و یک چیز دیگری عمل می کنیم .من هم مثل توام! تو هم مثل منی! دیگری هم مثل ماست. این که   من می گویم و تو گوش کن! همچین حرفی را  ما نداریم. چه کسی همچین قانونی را با شما طی کرده است؟! من حاضر نیستم در این تلویزیون بنشینم و غیبت کنم  و جیگرم جلا پیدا کند.


  به اصطلاح کارشناس تلویزیون ضد انقلابی میهن تی وی که از ایالت آریزونا برنامه اش را اجرا می کرد با اشاره به طرز تفکر سلطنت طلبان و به رخ کشیدن گدا صفتی شان که حاضر نیستند یک ده شاهی خرج کتاب تبلیغی اش کنند، خطاب به آنها گفت :" این سلطنت طلبها  طوری تربیت شده اند که عادت کرده اند پشت سر هم حرف بزنند. "پرویش" پشت سر "مهوش "بگه، " اختر سادات" پشت سر "ببرالملوک"، "ببرالملوک" پشت سر "پلنگ السلطنه" ! محمد رضا پهلوی فهمید که مردم نمی خواهندش، اما بدبخت پسرش که هوادارانش شمایید! بدبخت به رضا پهلوی که هوادارانش شمایید !
 از یارو می پرسم که:" اقا شما قبلا برنامه ما رو دیدی؟ میشناسی منو ؟ " میگوید : " بله اقا من همیشه برنامه شما را نگاه می کنم، بعد توی فیس بوک می رود و می نویسد من این یارو نمی شناختم رفتم تو برنامه اش حزب اللهی بود!"
 یارو تو ترکیه نمی تواند خودش رو اثبات کند تا پناهندگی بگیرد، میخواهد من  و هفتاد میلیون نفر را به خیال خودش نجات بدهد . بدبخت رضای پهلوی با این هوادارانش !

وی که از نفروختن کتابهای تبلیغ شده اش در تلویزیون بسیار عصبانی بود در حالی که این مساله را خجالت آور توصیف می کرد ، در پاسخ  یک تماس گیرنده تلفنی با بیان عباراتی چون: من اعصاب ندارم! جان مادرت مارا ولمون کن! فردا هم در فیس بوکت می نویسی که فلانی حزب اللهی است! تلفن برنامه را به کل قطع کرده و در انتها فریاد کشید : بی خیال آقا اصلا زنگ نزنید من نمی توانم تحمل کنم !

سعید بهبهانی با افشای رویه همیشگی ضد انقلاب در مقابل تلاش برای نشنیدن صدای مردم ، به مخاطبینش توصیه کرد :" اسفندیار منفرد زاده مرا سفارش خوبی کرد و گفت:"  این را مرتب بگو! معنای ازادی بیان این نیست که اجازه بدهی طرف از جمهوری اسلامی در تلویزیونت دفاع کند باید محرومش کنی ! ازادی بیان است یعنی چه؟! "

وی همچنین در خصوص اهداف مهاجرت جریان وابسته به فتنه به خارج از کشور اظهار می کند :" این خیل عظیم سبز که از کشور ایران به نیت عشق و حال به خارج آمده اند و به ماهیگیری و خوشگذرانی مشغولند، چگونه می خواهند کار مفیدی برای مبارزه در اپوزیسیون انجام دهند؟!
تا زمانی که امثال پسر عباس امیر انتظام که هنوز در ترکیه  نتوانسته پناهندگی اش را بگیرد و خودش  را اثبات کند می بینی اینور وآنور نشسته ونظریات می دهد  و این بلا رو سر ما می آورد،  تا زمانی که بیرون گود بشینی و  انگشت اتهام را به سمت دیگری بگیری ،فکر نمی کنم عاقبت خوشی برای بنده و جنابعالی پیش رویمان باشد ، تلخ است این حقیقت !

بهبهانی در انتها با اعتراف به قدرت نیروهای فعال مردمی در فضای اینترنت دوستانش را اینگونه هشدار می دهد :" در این رومهای فیس بوک تا بحث سیاسی می کنی می بینی  که یک دفعه سیصد هزار عضو پیدا می شوند و جلوی شما نظر می دهند ، دست نظام جمهوری اسلامی در همه جا هست ، حواسمون باید جمع باشد ! "


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار