شرکت مخابرات استان اصفهان، با هدف افزایش ضریب نفوذ اینترنت و گسترش فرهنگ استفاده از خدمات و به مناسبت بازگشایی مدارس طرح گسترش اینترنت Dail up را به اجرا در آورده است .

 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران اصفهان و بنابر اعلام روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان معاون نگهداری و بهره برداری شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: در این طرح، کاربران با تماس با هریک از شماره های تلفن اینترنت هوشمند که با 972 آغاز می شود می توانند به طور نامحدود از شبکه اینترنت به صورت dial up استفاده کنند.

مهندس اسماعیل قربانی با اشاره به اینکه طرح اینترنت ارزان با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان و برای اولین بار در کشور اجرا می شود، افزود: کاربران اینترنت در این طرح فقط دو هزار تومان می پردازند که در قبض تلفن ثابت آنها اعمال می شود.

وی توضیح داد: نحوه اجرای این طرح به این شکل است که با اولین تماس مشترک با یکی از شماره های 972 هزینه شارژ ماهانه به قیمت دو هزار تومان برای وی لحاظ می شود.

مهندس قربانی ادامه داد: لذا مشترک می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت به مقدار نامحدود از شبکه اینترنت به صورت dial up و با پرداخت فقط دو هزار تومان استفاده کند.

وی تصریح کرد: اگر هزینه استفاده کاربر از اینترنت بیشتر از مقدار شارژ ماهانه شود شرکت مخابرات مابه التفاوت ان را به شرکت ISP مربوطه پرداخت می کند.

وی خاطرنشان کرد: هزینه استفاده از اینترنت dial up هم اکنون چهار تومان برای هر دقیقه است./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.