روزنامه هاآرتص نوشت: يکي از مقامات انگليسي که مخفيانه به سرزمين هاي اشغالي سفر کرده، به نتانياهو در خصوص حمله‌ يکجانبه و ناهماهنگ به ايران هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ هاآرتص در شماره امروز خود در مقاله‌اي به قلم  "باراک راويد" نوشت، يک منبع آگاه اسرائيلي که خواست به علت حساسيت اين موضوع، نامش فاش نشود در گفتگو با اين نشريه گفت، نماينده ويژه دولت انگليس که يکي از مقامات عاليرتبه اين کشور است در حدود دو هفته پيش به اسرائيل سفر و با بنيامين نتانياهو، رئيس کابينه اسرائيل و ايهود باراک، وزير دفاع اسرائيل ديدار و گفتگو کرده است.  
اين مقام انگليسي پيامي سختگيرانه از سوي "ديويد کامرون" نخست وزير انگليس، براي مقامات اسرائيلي آورد که در آن هشدار داده شده بود: اسرائيل بهتر است از حمله يکجانبه‌ به ايران بپرهيزد.

نويسنده اين مقاله در خاتمه افزود، نماينده‌ي ياد شده از سوي دولت انگليس در خلال سفرش به اسرائيل با تني چند از مقامات امنيتي و ديپلماتيک اسرائيل نيز ديدار و گفتگو کرد.
وي در اين ملاقات ها بر اين نکته تأکيد کرده بود که دولت انگليس بر اين عقيده است که هنوز فرصت (کافي) براي تأثيرگذاري اقدامات ديپلماتيک وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار