برنامه بامداد در روز پنج شنبه جنگ "راه شب" به موضوع ايثار و از خودگذشتگي پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، بامداد روز پنج شنبه 23 شهريور ويژه برنامه جنگ "راه شب" كه در شب هاي فصل تابستان مهمان خانه هاي مردم است با اجراي هومن حاجي عبداللهي از شبكه تهران به روي آنتن رفت.
موضوع برنامه بامداد روز پنجشنبه جنگ "راه شب" فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي بود.
دكتر امير الهامي استاد دانشگاه ،‌دكتر شعبانپور روانشناس، حجت اشرف زاده خواننده از مهمانان بامداد روز پنج شنبه راه شب بودند.
دكتر شعبانپور روانشناس با حضور در برنامه "راه شب" در خصوص فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي گفت: فرهنگ ايثار نتيجه تفكر و تربيت است زمانيكه عقل و تفكر با هم تركيب شود ايمان به وجود مي‌آيد.
وي افزود: ايثار، ايمان است كه هم احساس و منطق در آن نقش دارد و فرهنگ ايثار در مردم ما ريشه‌ي چندين هزار ساله دارد افرادي كه در 8 سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند.
حجت اشرف زاده خواننده در خصوص ايثار و از خودگذشتگي در موسيقي گفت: موسيقي در كنار ادبيات پيامي به مانند ايثار و يا عاشقي را ايجاد مي‌كند و كساني كه در اين راه قدم مي‌گذارند نه جان خود را مي‌شناسند و نه چيز ديگري برايشان عزيز است.
وي افزود: ايثار براي رسيدن به حق و چيزي كه ارزش اين كار را داشته باشد انجام مي شود كه بعد تبديل به حماسه مي‌شود.
اشرف زاده ادامه داد: موسيقي حماسي انسان را براي ايثار به وجد مي‌آورد و آن ايثار است كه ماندگار شده و در ذهن اديان و تاريخ تبديل به حماسه اي بزرگ مي شود.
جنگ "راه شب" ويژه برنامه اي است كه هر شب بجز پنج شنبه ها در فصل تابستان با اجراي هومن حاجي عبداللهي از شبكه تهران به روي آنتن مي رود.
جنگ "راه شب" تا 29 شهريور ادامه خواهد داشت./ي2
برچسب ها: راه شب ، ایثار ، شبکه تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ghazaleh
۰۱:۲۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
تورا به خدا محسن یگانه را دعوت کنید چقدر بفرستم اما نخونید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۱:۵۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
سلام ازشما می خواهم از ورزشکار ها هم تو برنامتون دعوت کنید.