ادعا مي كنند پخش فيلمهاي موهن بيانگر آزادي بيان و انديشه در غرب است اما معلوم نيست چرا چنين آزادي براي ساخت فيلمهاي ضد صهيونيستي وجود ندارد؟!

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ  نیوز فلش در آخرین یادداشت خود نوشته است

فداي تو اي پيامبر مهرباني ، پاكي ، اخلاق و تفكر

صهيونيستها تحت حمايت دولت آمريكا ، فيلمي براي توهين به حضرت محمد (صلی الله عليه و اله و سلم و ارواح العالمين له الفداء) ساختند ؛ آنان به پيامبري توهين كردند كه سمبل پاكي ، مهرباني ، اخلاق و پيامبر تفكر و تعقل است.
براستي اگر غرب در ادعاي دموكراسي صادق است پس چرا مقدسات يك ميليارد و پانصد مليون مسلمان براي او پشيزي ارزش ندارد؟!

ادعا مي كنند پخش فيلمهاي موهن بيانگر آزادي بيان و انديشه در غرب است اما معلوم نيست چرا اين آزادي فقط براي كساني است كه كتاب مقدس مسلمانان را به آتش مي كشند يا به مقدس ترين چهره اسلام اهانت مي كنند؟!

چرا چنين آزادي براي ساخت فيلمهاي ضد صهيونيستي وجود ندارد؟! چرا دانشمندي همچون روژه گارودي كه تاريخ هلوكاست را نقادانه ورق زده بود در فرانسه - كه به اصطلاح مهد آزادي است - محاكمه شد؟!

چرا حتي نمايندگان سنا و كنگره آمريكا نمي توانند اسرائيل را نقد كنند؟! چرا هر پروفسور آمريكايي كه نگاه انتقادي عليه صهيونيستها بروز داده به شدت تحت فشار قرار گرفته و به عنوان «دانشمند خطرناك» مورد تهديد و توهين قرار گرفته است كه يك نمونه اش انتشار كتابي با عنوان « صد و يك پروفسور خطرناك » است كه فهرستي از منتقدان اسرائيل را با هدف بدنام كردن و بايكوت دانشمندان آزادانديش آمريكايي ارائه داده است. عنوان لاتين اين كتاب اينست :

the professors : the 101 most dangerous academics in america

در غرب آزادي هست اما تا جايي كه با منافع صهيونيسم و تشكيلات مخفي كه با رسانه و پول و دروغ و تجارت سلاح تمامي مردم دنيا را به بردگي گرفته است تعارض پيدا نكند.

در آمريكا اگر بر ضد رئيس جمهور شعار بدهيد آزاديد زيرا مشكلي براي اركان نظام نوين برده داري ايجاد نمي كند ولي اگر كسي به مساله اصلي يعني تشكيلات مخفي صهيونيستي كه پشت پرده عمده تحولات غيرمنصفانه دنياست اشاره كند به سرعت سرش را زير آب مي كنند يا در رسانه ها به كلي بايكوت مي شود.

پيامبر صلی الله عليه و آله به مسلمانان آموخته كه حتی نسبت به كافراني كه با ما سر جنگ ندارند از نيكي كردن دريغ نكنيم : لا ينهاكم الله عن الذين لم يقاتلوكم في الدين و لم يخرجوكم من دياركم ان تبروهم و تقسطوا اليهم...( سوره ممتحنه ؛ آيه 8)

در قرآن بيش از 800 بار به تعقل ، تفكر ، تعمق ، دانايي و پرهيز از خرافات و تقليد كوركورانه تشويق شده است. كسي كه به محمد صلی الله عليه و آله و سلم توهين مي كند دشمن خرد و دانايي است. (كافيست ريشه علم و عقل و فهم و فقه را در قرآن جستجو كنيد)

كساني كه به چنين پيامبر اسلام جسارت مي كنند در واقع به اخلاق و تعقل و به وجدان انساني و به همه ارزش هاي آسماني توهين مي كنند ؛ توهين به محمد توهين به عيسی و موسی و ابراهيم و همه انبياي الهي است كه لا نفرق بين احد منهم و صلی الله عليهم أجمعين.

ممكن است كساني بگويند : «مسلمانان نبايد اعتراض كنند زيرا انها هم مي توانند فيلم بسازند و جواب بدهند» اما انصاف اينست كه پيامبر صلی الله عليه و آله به مسلمانان آموخته كه دروغ نگويند و تهمت نزنند پس مسلمانان اصولا نمي توانند در موضوعاتي مانند تهمت و افترا ، مقابله به مثل كنند. اينجاست كه اصولا استفاده از شيوه تهمت و دروغ و اهانت در مقابل مسلمانان بسيار غيرمنصفانه است. البته غرب هيچگاه درباره اسلام و مقدسات اسلامي منصف نبوده و نيست.

پيامبر به ما آموخته كه حتي درباره دشمنان خود منصف باشيم : لا يجرمنكم شنئان قوم علی أن لا تعدلوا (سوره مائده؛ آيه 8 ) پس مسلمانان نمي توانند از شيوه غربيها استفاده كنند و متقابلا به آنها تهمت بزنند يا بي انصافي كنند.

وانگهي بر فرض كه مسلمانان نيز فيلمي در پاسخ به اهانتهاي غرب بسازند. اين فيلم را در كدام رسانه بايد پوشش دهند؟! آيا امپراطوري منسجم رسانه اي غرب اساسا مجال مطرح شدن به چنين فيلمي خواهد داد؟! كدام شبكه پربيننده جهاني حاضر است حقيقت اسلام و قرآن را بدون تحريف به نمايش بگذارد؟! رسانه هاي غربي تنها برشهايي گزينشي از آيات جهاد را همراه با تحريفات لفظي و معنايي به مخاطبان خود ارائه مي دهند و همواره از طرح كامل و صادقانه تعاليم قرآن درباره ارزشهاي انساني و اخلاق طفره مي روند.

مديريت منسجم رسانه هاي غرب طبق استراتژي خاص خود موضوعات بي ارزش را انبوه سازي و بزرگنمايي مي كند كه حرف حق در ميان هياهو هيچ گوش شنوايي پيدا نكند. شيوه نوين غرب براي سانسور اينست كه رسانه ها آنقدر اطلاعات بي ارزش را پمپاژ كنند كه نداي مخالفان غرب در اين ميانه گم شود و به هيچ وجه شنيده نشود.

غرب با غلبه رسانه اي اش انسان را مجددا به بردگي گرفته است. دليل ما بر اين مدعا همين است كه توانسته اند پيامبر اسلام (صلي الله عليه و اله) را كه براستي منادي بزرگ تفكر ، علم ، پاكي و مهرباني است به عنوان فردي بي منطق و بي احساس و هوسران معرفي كنند و از چنين دروغ بزرگي شرم نكنند.

اكنون ما مسلمانان براي مقابله با اين ستم تاريخي رسانه هاي دروغگو و رياكار غربي چه بايد بكنيم؟

حقيقت اينست كه غرب درباره ديگران به هيچ اصل اخلاقي يا حقوق بشري پايبند نيست و آنچه از مزاياي حقوق بشر مي گويند عملا خاص جوامع خودشان است زيرا در نظر غربيها ، انسان غيرغربي از حيوان كمتر است و اين نگاه آنان در عملكرد خونين و سياهشان در عراق ، افغانستان ، فلسطين ، لبنان ، زندان گوانتانامو و ... جلوه گر است. غرب هرگز با نصيحت و استدلال به جاده انصاف باز نمي گردد. بنابراين ما امت رسول الله صلی الله عليه و اله و سلم اگر مي خواهيم كه به پيامبرمان اهانت نشود راهي نداريم جز اينكه در همه ابعاد قوي و مقتدر شويم.

اگر مسلمانان متحد ، قدرتمند و پايبند به اصول خود بودند غرب هرگز جرأت جسارت به مقدساتشان را پيدا نمي كرد. اگر غرب مي دانست كه با اهانت به مقدسات اسلامي بازارهاي خود را در جهان اسلام به كلي از دست خواهد داد يا با تحريم مؤثر اقتصادي و سياسي از سوي كشورها و ملتهاي مسلمان روبرو خواهد شد هرگز چنين جسارتي نمي كرد.

برچسب ها: وبلاگستان ، باشگاه ، وبلاگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
مریم
۱۲:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
بسیار عالی بود
آخرین اخبار