مشاور وزير بهداشت و مسئول دفتر فن آوري آمار و اطلاعات از برگزاري نخستين جشنواره خدمات الكترونيك سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دكتر حسين رياضي در نشست خبري با بيان اين مطلب اظهار داشت: جشنواره خدمات الكترونيك سلامت در بهمن ماه سال جاري با هدف افزايش عدالت اجتماعي به منظور دسترسي مردم به خدمات حوزه سلامت برگزار مي شود.
 
وي افزود: گسترش كمي و كيفي خدمات الكترونيك در حوزه سلامت، فرهنگ‌سازي و آموزش عمومي براي استفاده از اين خدمات،‌ افزايش عدالت اجتماعي به منظور دسترسي مردم به خدمات حوزه سلامت، كاهش هزينه‌ها و عدم نياز حضوري مردم براي دريافت اين خدمات از جمله اهداف برگزاري اين جشنواره است.
 
مشاور وزير، خدمات الكترونيكي حوزه آموزش پزشكي، پژوهش، بهداشت و درمان، سازمان الكترونيكي، خدمت الكترونيكي پزشك خانواده و پرونده الكترونيكي سلامت و خدمات الكترونيكي بيمه سلامت را از جمله محورهاي برگزاري اين جشنواره عنوان كرد.
 
وي افزود: با برگزاري اين جشنواره انتظار آن است تعامل بيشتري ميان دستگاه‌هاي مختلف با حوزه سلامت ايجاد شود و بستر مناسبي براي عرضه خدمات نظام سلامت ايجاد شود.
 
دكتر رياضي در ادامه خاطرنشان كرد: در حال حاضر كليه مكاتبات از طريق اتوماسيون اداري انجام مي شود و تمام استان ها و دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور از طريق مكاتبات الكترونيكي با يكديگر در ارتباط هستند. /عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار