تعرض به پیرزن 73ساله در پارک مرکزی امریکا +عکس

مرد ولگردي که يک پيرزن 73ساله را در سنترال پارک امريکا مورد تعرض قرار داده بود، پس از شناسايي از سوي پليس نيويورک دستگير و روانه زندان شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، پيرزن 73 ساله مشغول قدم زدن در سنترال پارک محله منهتن نيويورک بود که با حمله و آزار جنسي مرد ولگرد رو به رو شد.

وي که در گوشه خلوتي از پارک از سوي مرد متجاوز مورد آزار رواني و جسمي قرار گرفته بود، بلافاصله وقوع اين حادثه تلخ را به پليس اطلاع داد و خواستار دستگيري مرد ولگرد شد.

سرانجام پليس توانست با تحت نظر گرفتن منطقه، ​ ديويد آلبرت ميچل 42ساله را در حالي که پيراهن و شلوار مشکي به تن داشت و کوله پشتي قرباني را با خود حمل مي کرد، دستگير کند.

پيرزن در توضيح حادثه گفت: چند روز پيش مشغول قدم زدن در پارک بود که ديدم مرد ولگردي مشغول انجام اعمال غيراخلاقي است و​ شروع به عکسبرداري کردم.



اما اين حرکت پيرزن از چشم مرد متجاوز دور نماند و او را به دنبال پيرزن کشاند تا به هر طريقي شده عکس گرفته شده را از حافظه دوربين پيرزن پاک کند. 10 روز بعد، همين پيرزن 73 ساله در همان پارک هميشگي هدف حمله اين مرد قرار گرفت. پيرزن مي گويد که مرد مهاجم وي را از پيش نشان کرده بود و علتش هم همان عکسبرداري ناراحت کننده چند روز قبل بوده.

پيرزن قرباني در شکايتي که عليه مرد متجاوز طرح کرده، خواستار اجراي اشد مجازات و حبس ابد براي وي شده است. تحقيقات پليس هنوز در اين زمينه ادامه دارد
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، پیرزن ، تعرض ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۷:۴۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
اخبار روز بعدا این ماجرا جالبه،حتمأ اونم بزارید تو مجلتون
آخرین اخبار