"راه شب" در بامداد روز یکشنبه میزبان گروهی از آتش‌نشانان بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، بامداد روز یکشنبه 26 شهریور جنگ "راه شب" که در شب‌های فصل تابستان مهمان خانه‌های مردم است با اجرای "هومن حاجی عبداللهی" از شبکه تهران به روی آنتن رفت.
موضوع برنامه بامداد روز یکشنبه جنگ "راه شب" آرامش بود.
"کامران خورشیدی فر" (بازنشسته‌ سازمان آتش نشانی)، به همراه فرزند خود "رضا خورشیدی فر" (آتش نشان) ، "امیر معماریان" (‌آتش نشان معاون عملیات منطقه 5) و "علی امینی" (آتش نشان معاون عملیات منطقه 3) از مهمانان بخش اول برنامه "راه شب" بودند.
"کامران خورشیدی فر" (بازنشسته زمان آتش نشانی) با حضور در "راه شب" گفت: پدرم آتش نشان بود و از کودکی همراه او به آتش نشانی می‌رفتم و در آنجا بزرگ شدم و کم کم به این شغل علاقه مند شدم.
وی با اشاره به اینکه یکی از فرزندان خود در حین عملیات آتش نشانی به شهادت رسیده بود، عنوان کرد: همه از خطر فرار می‌کنند ولی آتش نشان در دل خطر می‌رود و کار او نجات است.
"امید معماریان" (‌آتش نشان) با حضور در "راه شب" در شرایط ورود به آتش نشانی گفت: هر فردی برای ورود به حرفه آتش نشانی باید در ابتدا عشق، علاقه و جسارت داشته باشد و بعد از آن تست ورزشی وتست عملی را با موفقیت بگذراند ولی اگر در این حرفه عشق و علاقه وجود نداشته باشد موفق نخواهد شد و شاید در ادامه آن را رها کند.
"علی امینی" (‌آتش نشان) با حضور در "راه شب" گفت: همیشه سعی کردم از دل و جانبه مردم خدمت کنم و نه تنها من تمامی افرادی که در این شغل خدمت می‌کنند هدفشان خدمت به مردم است.
"دکتر بهروز مقدسی"( فرمانده تیم های واکنش سریع در هلال احمر) ، "محمد کبادی"(مربی تیم‌های واکنش سریع در هلال احمر) از مهمانان بخش دوم برنامه "راه شب" بودند.
"دکتر بهرزو مقدسی" (‌فرمانده تیم‌های واکنش سریع در هلال احمر) با حضور در "راه شب" گفت: وظیفه ما این است که در هنگام خطراتی مانند زلزله، سونامی، سیلاب‌ها جان افرادی که مورد خطر قرار گرفته را نجات دهیم.
جنگ "راه شب" ویژه برنامه‌ای است که هر شب در فصل تابستان با اجرای "هومن حاجی عبداللهی"‌و تهیه‌کننگی "محمد محمودی" از شبکه تهران به روی آنتن می‌رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.