فرماندار كهگیلویه گفت: نقش ارزنده نیروی انتظامی در زمینه برقراری نظم و امنیت بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، سید 'ناصر رضایی' در دوره آموزشی هدایت سیاسی ویژه مربیان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان كهگیلویه افزود: رشد امنیت از مقوله های مهمی است كه وجود آن در جامعه ضروری بوده و در زندگی روزمره آحاد مختلف مردم نیز اثرگذار است.
وی با اشاره به اینكه توسعه پایدار هر كشور در گرو امنیت است، بیان كرد: بر اساس بررسی های انجام شده تعامل نیروی انتظامی كهگیلویه با مردم این شهرستان مطلوب و رضایت بخش است.
رضایی اظهار داشت: محبوبیت نیروی انتظامی كشور به دلیل خدمات ارزشمندی است كه برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه ارائه می دهد.
وی با بیان اینكه تعقل و منطق گرایی یكی از مهمترین شاخص های نیروی انتظامی كهگیلویه است، عنوان كرد: بصیرت افزایی در حوزه های مختلف به منظور افزایش آگاهی ها و تعمیق هر چه بیشتر دانش ها از جمله اموری است كه در نیروی انتظامی این شهرستان به آن نیاز است.
رضایی با اشاره به اینكه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب همواره در حال جنگ فرهنگی برضد كشور و ملت ایران هستند، ابراز داشت: بخشی از تورم كنونی كشور نتیجه اقتصاد بیمار دنیا و بخش دیگر نیز به دلیل مشكلات نظام توزیع است.
وی افزود: بزودی 100 بازرس افتخاری بر نحوه خرید و فروش كالا و عرضه خدمات در شهرستان كهگیلویه نظارت می كنند./س
برچسب ها: نیروی ، انتظامی ، امنیت ، نظم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.