سردبير نشريه کهنه سربازان امروز آمريکا در گفتگو با پرس تي وي تاکيد کرد فقط چهار درصد از يهوديان آمريکا از حمله به ايران حمايت مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي، "گوردون داف" درباره نقش رژيم صهيونيستي در انتشار فيلم موهن آمريکايي گفت اسرائيل ميلياردها دلار هزينه مي کند تا اوباما را از کاخ سفيد بيرون کند. نتانياهو نخست وزير اسرائيل قرار است تا چند روز ديگر به آمريکا بيايد اما اوباما قبول نکرده است به او وقت ملاقات در کاخ سفيد بدهد. رئيس ستاد مشترک ارتش آمريکا شخصا نتانياهو را تهديد کرده است. در واقع نتانياهو در تقابل آشکار با مقامات آمريکايي قرار گرفته است. البته آمريکا علنا و براي اهداف انتخاباتي حمايت خود را از اسرائيل اعلام مي کند. نتيجه انتخابات را در آمريکا پول تعيين مي کند و پول را در آمريکا آمريکاييهاي اسرائيلي کنترل مي کنند. آمارها نشان مي دهد فقط چهار درصد از آمريکاييهاي اسرائيلي از حمله اسرائيل عليه ايران حمايت مي کنند. 

اين روزنامه نگار آمريکايي افزود وقتي درباره صهيونيسم و اسرائيل صحبت مي کنيد بايد در نظر داشته باشيد که اکثر اعضاي موساد و ارتش اسرائيل آرزو داشتند نتانياهو هر چه زودتر از قدرت کنار برود. آنها او را فردي روان پريش و خطرناک مي بينند که مي خواهند از صحنه قدرت کنار برود. اسرائيل نظامي پليسي دارد که گروهي متعصب از نظامي ها و جنگ طلبان ليکود آن را کنترل مي کنند و اين افراد بسيار افراطي هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار