کارگروه تنظیم بازار محصولات پتروشیمی با هدف نظارت بر بازار به زودی تشکیل جلسه می دهد.

محمد زیار رئیس دفتر صنایع تکمیلی پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به نمایندگی از وزارت نفت در این کارگروه که به عنوان یکی از بازوهای تصمیم ساز ستاد تنظیم بازار کشور تشکیل شده است، حضور خواهد داشت.
 
رئیس دفتر صنایع تکمیلی پتروشیمی با اشاره به این کارگروه با هدف رفع مشکلات و چالش های صنایع تکمیلی پتروشیمی تشکیل می شود اظهار داشت: این کارگروه با هدف نظارت راهبری بازار، آخرین وضعیت بازار محصولات پتروشیمی را بررسی می کند و تصمیم های این کارگروه پس از تایید کارگروه تنظیم بازار کشور به منزله مصوبه هیئت دولت است.
 
زیار تصریح کرد: صنایع تکمیلی پتروشیمی با ساخت محصولات نهایی زنجیره تولید را در این صنعت ارزش آفرین تکمیل می کند و می تواند در ایجاد اشتغال و چرخش اقتصادی مولد نیز سهمی عمده داشته باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: این کارگروه با حضور نمایندگانی از وزارت نفت، وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان بورس، بورس کالای ایران، انجمن صنفی تولید کنندگان محصولات بالادستی پتروشیمی و نماینده تشکل های مصرف کننده محصولات تکمیلی پتروشیمی به زودی آخرین وضعیت بازار را بررسی می کند. /ر
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار