بازیکن تنیس روی میز کشورمان گفت: با این که در رده بندی دسته یک قهرمان شدم اما در دسته برتر آمده بودم که فقط بمانم.

آنا فیاضیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ همیشه در رقابتهای رده بندی دسته برتر بانوان شرکت می کردم اما مدتی را به خاطر مصدومیت از میادین دور ماندم تا دوباره امسال به مکان اصلی ام بازگشتم.

وی تصریح کرد: من فقط در رقابتهای لیگ حاضر شدم اما در هیچ تیمی هیچ پولی نگرفتم یعنی ما حتی قرار داد هم نداشتیم.

وی درباره علت این که حاضر شد بدون قرارداد بازی کند گفت: فقط به خاطر فرشته سموعی مربی تیمم بازی کردم.

فیاضیان از بازگشتن به رقابتها گفت: در این دوره رقابتهای رده بندی دسته یک دختران شرکت کردم و موفق شدم عنوان اول را کسب کنم و راهی دسته برتر شوم در دسته برتر هم بیشترین تلاشم این بود که در همین دسته بمانم که خوشبختانه موفق شدم.

وی خاطر نشان کرد: البته نمی توانم منکر استرس شوم و اگر این حالت به سراغم نمی آمد در دسته برتر نتیجه بهتری می گرفتم اما دوری از این پیکارها باعث شد کمی در ابتدا دچار مشکل شوم.

فیاضیان درباره این که تا چه حد از دیگر بازیکنان جا مانده بود گفت: دور بودن از رقابتها مرا از شرکت در پیکارها عقب انداخت اما از نظر سطح بازی خیر و فکر می کنم از این بعد چیزی از رقیبانم کم نداشتم و نمی توانم بگویم خیلی از آنها عقب افتاده ام.

آنا فیاضیان از سموعی که در حال حاضر سرمربی تیم ملی بانوان تنیس روی میز است به عنوان کسی که به بازی او بسیار کمک کرده است یاد کرد و گفت: در ابتدا با فاطمه رجبی شروع کردم و پس از وی چند سالی است که با فرشته سموعی و در اصفهان تمرین می کنیم حقیقت این است که هر فردی که در زندگی چیزی راجع به تنیس روی میز به تو بگوید به نوعی به تو کمک کرده است و در پیشرفت تو نقش داشته است.

فرشته سموعی هم همینطور است و وی چندین سال است که در پیشرفت من نقش ایفا کرده است هر چند آسیب دیدگی از ناحیه دست و سپس پا مرا تا حدودی عقب انداخت./مح
برچسب ها: حاضر ، بدون ، علت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار