سومین همایش تازه های دیابت با حضور بیماران دیابتی و پزشکان متخصص صبح امروز در کلینیک دیابت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دكتر ابراهیمی فوق تخصص غدد  گفت: این همایش به صورت ماهیانه در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دیابت زیر نظر پژوهشکده غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود. در این همایش نکات جدید آموزشی ، راهکارهای مناسب برای تنظیم قند خون و مسائل مربوط به دنیای دیابت مطرح می شود.
وي در ادامه عنوان كرد:در اين همايش راهکارهاي درماني بیماری های ناشی از دیابت اعم از قلب و عروق ، تغذیه ، چشم و زخم های دیابتی برای بیماران توسط متخصصین ارائه خواهد شد که با استقبال گرم بیماران به همراه بود.
اين فوق تخصص غدد تاكيد كرد: به دلیل آگاهی نداشتن کافی افراد در جامعه از این بیماری احتمال بروز بیماری های خاص و غیر قابل جبران بسیار زیاد است و اکثر مشکلات به دلیل نداشتن اطلاعات بیماران بروز می کند.
دکتر ابراهیمی در ادامه با تااكيد براينكه بیشترین افزایش رشد دیابت متعلق به خاورمیانه است، گفت:  آمارها نشان می دهد تا سال 2025 دیابت اپیدمی  می شود.
وی برگزاری چنین همایشهایی را بسیار مناسب دانست و افزود: اگر مردم به آگاهی کافی برسند مسلما به راحتی می توانند از بروز این بیماری جلوگیری كرد./عط
برچسب ها: دیابت ، متابولیسم ، غدد ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.