همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس تله فیلم "دستها نگاه می کنند" ساخته ابراهیم شیبانی 31 شهریور ساعت 16 از شبکه اول سیما پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شیبانی درباره ساخت این فیلم به خبرنگار سیمافیلم گفت: " دستها نگاه می کنند" سال گذشته و در شرایط جغرافیای بسیار دشواری تولید شد اما قصه جذاب و دلنشینی دارد و معتقدم یکی از بهترین آثار در کارنامه کاری من است .
وی افزود: این تله فیلم بدون اغراق یکی از بهترین تله فیلم هایی است که در حوزه دفاع مقدس تولید شده و علاوه بر فضاسازی متفاوت کار، سعید پورصمیمی یکی از درخشان ترین بازی های خود را در این اثر ارائه داده است.

بنابر این گزارش این فیلم تلویزیونی بهار و تابستان سال گذشته در آبادان ، اصفهان و تهران تصویربرداری شده است و کار با دوربين Full HD ضبط شده است.
در خلاصه داستان اثر که فيلمنامه آن را محمد زينلي نوشته آمده است: در حفظ آبادان يك دوچرخه ساز نابينا بهتر از بسياري انسان‌هاي بينا به شهر، وطن و مردم خود خدمت مي‌كند. او همان طور كه از مسجد بهبهاني‌ها (مركز مقاومت) نگهداري مي‌كند، از كليسايي كه جنب مسجد است نيز مراقبت به عمل آورده و اكنون جامعه ارمنيان از او ممنون هستند.

در اين فيلم بازيگراني چون سعيد پورصميمي، بهنوش طباطبايي، آتيلا پسياني، حميدرضا آذرنگ، عمار عاشوري، محمد نگراوي و... سامان جلالي (بازيگر نوجوان) ايفاي نقش مي كنند.
تعدادي از عواملي كه در ساخت فيلم همكاري داشته اند، عبارتند از: نويسنده فيلمنامه: محمد زينلي، كارگردان: ابراهيم شيباني،تهيه‌كننده و مديرتوليد: سعيد سعدي، مديرتصويربرداري: رضا تيموري، صدابردار: رضا تهراني، دستيار اول كارگردان و برنامه ريز: علي ملاقلي‌پور،طراح گريم: علي بهرامي‌فر، طراح صحنه و لباس: علي نصيري، مديرتداركات: مراد خانه‌زاد.

"دستها نگاه می کنند" در گروه معارف، انقلاب اسلامي و دفاع مقدس مركز سيمافيلم تهيه و توليد شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار