اولين کنگره مشترک قلب و عروق ايران با هدف ارايه جديدترين دستاوردهاي تشخيصي و درماني قلب و عروق 4 تا 7 مهر ماه در مرکز همايش هاي بين المللي رازي تهران برپا مي شود.

به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران، دکتر عليرضا عليزاده قويدل دبير اين کنگره با اعلام خبر فوق گفت: هدف ديگر اولين کنگره مشترک قلب و عروق ايران که با همکاري انجمن هاي جراحي قلب، قلب و عروق ايران، بيهوشي قلب و انجمن علمي داروسازان ايران برگزار مي شود، ارتقاي سطح علمي متخصصان رشته هاي مختلف مرتبط با قلب و عروق و تبادل نظر و تجربيات پزشکان وپرستاران در سطح ملي و بين المللي است.
وي ادامه داد: در اين کنگره تازه هايي در زمينه بيماريهاي عروق کرونر، بيماري هاي دريچه قلب،نارسايي قلب، بي نظمي ( آريتمي) هاي قلبي و روش هاي تشخيصي از قبيل اکوکارديوگرافي، سيتي اسکن و MRI قلبي ارايه خواهد شد.
دبير اولين کنگره مشترک قلب و عروق ايران افزود: روش هاي مختلف درمان اعم ازروش هاي جراحي و شيوه هاي کم تهاجمي، درمان هاي طبي ، روش هاي درماني مداخله اي از طريق پوست و نحوه مراقبت هاي پرستاري و نوتواني که پس از جراحي قلب انجام مي شود از ديگر مباحثي است که طي روزهاي برگزاري کنگره به متخصصان مطرح خواهد شد.
وي خاطر نشان ساخت: همزمان با برپايي اين کنگره، دستورالعمل(گايد لاين) کشوري پرفشاري خون معرفي شده و مورد بحث قرارخواهد گرفت .
دکتر قويدل همچنين از حضور 26 ميهمان خارجي از کشورهاي مختلف جهان در اين کنگره خبر داد و گفت: اين کنگره با حضور ميهماناني از کشورهاي امريکا، انگلستان، آلمان، فرانسه،اسپانيا، بلژيک،ايتاليا، هلند، سوئد، ترکيه، مجارستان و اوکراين برپا مي شود که حضور ميهمانان خارجي در اين کنگره سبب آشنايي آنان با پيشرفت هاي درماني و قابليت هاي علمي کشورمان خواهد شد.
وي افزود: جراحان قلب و عروق، متخصصان قلب و عروق، متخصصان بيهوشي قلب، پرستاران قلب، فيزوتراپيست هاي قلب، پرفيوژنيست ها(تکنسين هاي پمپ قلبي- ريوي) و داروسازان،گروه هاي هدف اين کنگره را تشکيل مي دهند.
دبير اولين کنگره مشترک قلب و عروق ايران اظهار داشت: متخصصان داخلي، بيهوشي، جراحي و پزشکان عمومي از ديگر مخاطبان اين کنگره هستند.
وي گفت: از آنجا که در سال هاي گذشته چندين کنگره قلب و عروق در زمينه هاي جراحي، داخلي و بيهوشي برگزار مي شد، برگزار کنندگان اين کنگره بر آن شدند تا نسبت به تجميع و برگزاري يک کنگره مشترک ساليانه اقدام کنند که در آن صاحبنظران مختلف در زمينه قلب و عروق به جاي شرکت در کنگره هاي مختلف و پراکنده بتوانند اطلاعات و تجربيات خود را در يک اجتماع علمي بزرگتر به اشتراک گذارند.
دکتر قويدل در ادامه افزود: همزمان با برپايي اين کنگره، نمايشگاه جانبي در زمينه تجهيزات و وسايل تشخيصي، درماني و دارويي قلب و عروق و نشريات علمي مرتبط نيز برگزار مي شود./عط
برچسب ها: فشارخون ، آریتمی ، بی هوشی ، قلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار