مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان اردبیل در طول هشت سال دفاع مقدس 741 دانش آموز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ احمد محمودزاده امروز در همایش سالانه اعضای ستاد و کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: دانش آموزان اردبیلی در زمان جنگ و برای دفاع از آرمانهای انقلاب و نظام راهی جبهه های حق بر علیه باطل شده و شهدایی را نیز تقدیم نظام و انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز باید ادامه دهنده راه شهدا باشند، افزود: دانش آموزان باید با همکاری بسیج دانش آموزی و سپاه در خط مقدم انقلاب قرار بگیرند تا شاهد استمرار راه نظام و انقلاب توسط نسل آینده باشیم.

محمودزاده با اشاره به اینکه ماموریت آموزش و پرورش کار تربیتی و فرهنگی است، گفت: مجموعه ماموریت آموزش و پرورش کار تربیتی و فرهنگی است و چون حرکت در مسیر انقلاب نیز حرکتی فرهنگی است بنابراین وظیفه آموزش و پرورش برای تربیت نیروهایی برای این ماموریت ضروری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری برای خروج آموزش و پرورش از وضعیت فعلی افزود: خروج از وضعیت فعلی و ورود به وضعیت جدید از اهداف تحول بنیادین و سیستم 6-3-3 است که تلاش می شود به بهترین شکل اجرا شود.

وی با بیان اینکه برجستگی علمی و آموزشی باید در سیستم جدید بیشتر نمایان شود، گفت: جهت رسیدن به این برجستگیها در سال تحصیلی 92-91 نیازمند برنامه ریزی مشترک در حوزه بسیج دانش اموزی، بسیج فرهنگیان، سپاه و مجموعه آموزش و پرورش است/ع.

برچسب ها: اردبیل ، شهید ، دانش ، آموز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.