مدیرعامل تعاونی ناشران استان قم گفت: مجتمع ناشران در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، سید محمود حسینی با اشاره به آغاز احداث مجتمع ناشران از سال 87 اظهار داشت: این مجتمع با حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همکاری شهرداری در زمینی به مساحت سه هزار و دویست متر مربع احداث شده است.
وی با بیان اینکه ناشران قمی 22 میلیارد تومان برای ساخت این مجتمع هزینه کرده‌اند، گفت: این مجتمع سیصد و بیست واحد تجاری و اداری و در مجموع سی هزار مترمربع بنا و امکاناتی مانند نمازخانه، کافی‌شاپ، سالن نمایشگاهی و سه طبقه پارکینگ دارد.
مدیرعامل تعاونی ناشران استان قم با بیان اینکه قم مرکز چاپ و نشر کتاب‌های دینی است خاطرنشان کرد: با توجه به پراکندگی ناشران دسترسی به کتاب برای متقاضیان مشکل بود، بنابراین وجود مکانی ثابت و متمرکز برای دستیابی به کتاب‌های مورد نیاز در اسرع وقت ضرورتی انکارناپذیر است.
وی یادآور شد: این مجتمع به منظور ساماندهی و انسجام‌بخشی به عرضه کتاب احداث شد تا کتاب‌های فاخر دینی قم در این مکان ارائه شود.
اکنون ساختمان مجتمع ناشران در صورت حل مشکل برق آن آماده بهره برداری است و 214 ناشر در این مجتمع تا یک یا دو ماه آینده مستقر می‌شوند
بیش از یک‌هزار و دویست ناشر در استان قم پروانه نشر دارند که از این تعداد پانصد ناشر فعال هستند./س

برچسب ها: قم ، ناشران ، مجتمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.