فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان از كشف يك ميليون و 220 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق در شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ علي دامن افشان در اين رابطه گفت : مأموران انتظامي شهرستان بندرلنگه در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با دخانيات و در پي كسب اطلاع مبني بر اينكه يك باند در اطراف شهرستان بندرلنگه اقدام به قاچاق دخانيات در سطح شهرستان فعاليت مي نمايد با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي محل را شناسايي كردند.
وي افزود : مأموران پر تلاش و خستگي ناپذير شهرستان در يك اقدام غافلگيرانه پس از رعايت حقوق شهروندي وارد منزل گرديده و در بازرسي از محل يك ميليون و 220 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق و 3 هزار بسته تنباكوي ميوه اي و چند دستگاه تجهيزات دريافت از ماهواره كشف كردند.
سرهنگ دامن افشان خاطر نشان كرد : با توجه به اينكه محل مورد نظر خالي از سكنه بوده تلاش مأموران براي شناسايي و دستگيري عاملان ادامه دارد.
فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه تصريح كرد : كالاي قاچاق مكشوفه به اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان انتقال و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي ارسال گرديد.
سرهنگ دامن افشان ضمن قدرداني از همكاري خوب مردمي با پليس از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق و ساير جرايم ، موضوع را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان اقدام گردد.
برچسب ها: کشف ، سیگار ، بندرلنگه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار