مدیر آموزش و پرورش ناحیه فشافویه استان تهران از استقبال 7000 دانش آموز از بازگشایی مهر خبر داد.

حبیب الله قربانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بیان این مطلب افزود: بیش از 7000 دانش آموز در این منطقه وجود دارد که راهی کلاس های آموزشی می شوند.
مدیرآموزش و پرورش فشافویه در رابطه با نیروی انسانی تصریح کرد: در کادر آموزشی کمبود نیرو نداریم و بیش از 385 کادر آموزشی در آموزش و پرورش این ناحیه خدمت رسانی می نمایند و تمام تلاش خود را برای ارتقای علمی دانش آموزان انجام می دهند.
وی در رابطه با فضای آموزشی اظهار داشت: بیش از 255 کلاس درسی در این ناحیه وجود دارد و تمام مدارس هوشمند می باشند و با توجه به نظام بنیادین طرح 6-3-3 بیش از 24 کلاس را برای اجرای این طرح در پوشش قرار گرفته است که تماما هوشمند می باشد.
حبیب الله قربانی در رابطه با زیبا سازی مدارس افزود: تمام مدارس بازسازی و زیبا سازی انجام شده است و تمام کلاس ها رنگ آمیزی انجام گرفته و به طور 100 د رصدی میز و نیمکت مدارس به اتمام رسیده است.
مدیر اموزش و پرورش ناحیه فشافویه تهران در رابطه با پروژه مهر خاطر نشان کرد: 5 مدرسه در حال احداث می باشد و تا مهر ماه سال آینده به اتمام می رسد و 2 مدرسه برای بازگشایی مدارس امسال افتتاح شد تا نیاز دانش آموزان و کادر آموزشی بر طرف شود./ف
برچسب ها: دانش آموز ، بازگشایی ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار