چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های کیوکشین تزوکای خراسان رضوی در سالن شهید دهقان زاده شهرستان سرخس با قهرمانی یکی از فرزندان کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد به کار خود پایان داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد    و به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، این دوره از مسابقات در شهریور ماه جاری با حضور هشت تیم و حدود 100 ورزشکار برگزار شد که فاروق بریچی فرزند عباس بریچی تکنسین تعمیرات برق واحد مستغلات پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در وزن 50 کیلوگرم حائز مقام اول این وزن شد.

این ورزشکار در خصوص فعالیت ورزشی خود گفت: از سال 85 زیر نظر مربی علیرضا امیری فعالیت ورزشی خودم را در رشته ورزشی کیوکشین تزوکای در سطح شهرستان سرخس آغاز کردم.

فاروق بریچی با بیان این که در طول شش سال فعالیت ورزشی در مسابقات مختلفی شرکت کرده ام ادامه داد: تاکنون توانسته ام یک مقام کشوری و 12 مقام استانی را کسب کنم.

وی با اشاره به این که در این رشته ورزشی دارای کمربند دان یک مشکی هستم اضافه کرد: خوشبختانه در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی بین باشگاه های کیوکشین تزوکای خراسان رضوی توانستم در وزن 50 کیلوگرم مقام اول را کسب کنم.

این ورزشکار در پایان خاطر نشان کرد: حمایت های خانواده دلیل اصلی موفقیت من در این رشته ورزشی و کسب مقام های برتر در سایر مسابقات است.

برچسب ها: کسب ، مقام ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.