اگر دشمنان کوچکترین چشم داشتی به کشور داشته باشند بدترین پاسخ ها را از سوی جوانان خواهند دید.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس افزود: دستاوردهای عظیم امروزی علاوه بر تلاش های دانشمندان و محققین کشور نتیجه رشادت ها و شهادت های جنگ هشت سال دفاع مقدس است کشور ما امروز بیمه است اگر دشمنان بخواهند کوچکترین چشم داشتی به کشور داشته باشند بدترین پاسخ ها را می گیرند.
 وی ادامه داد: آن ها با تحریم و ایجاد مشکل اقتصادی موانعی را بر سر راه ما ایجاد می کنند که  مردم ما قطعاً پاسخ آن را خواهند داد لذا باید توجه داشت که ارتقاء تحقیقات، علم و دانش و تولید محصولات توسط دانشمندان و اساتید بسیجی حاصل می شود که امیدواریم این روحیات ارتقا پیدا کند.
دستجردی عنوان کرد: باید این روحیاتی که از حماسه دفاع مقدس در ذهن خود داریم را به فرزندانمان منتقل کنیم تا این کشور روی شکست را نبیند و پیروزی را به آغوش کشد.
وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مقام و پست جایگاه امتحان ما انسان هاست که ما تنها وظیفه خدمت گذاری به خلق خدا را داریم که اگر نتوانیم خدمتی هم شأن مردم ارائه دهیم نتوانسته ایم وظیفه خود را انجام دهیم.
 وی خاطر نشان کرد: امیدواریم که همه ما این انقلاب و نظام که دستاورد خون شهدای تاریخ اسلام است را حفظ کنیم و به صاحب اصلی آن امام زمان تحویل دهیم./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.