نماینده فدراسیون فوتبال در لیگ برتر و جام آزادگان گفت: وقتی شنیدم خداد افشاریان در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد کنار گود است یکه خوردم.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی‌محمد لجمیری  اظهار کرد: فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به زمین‌های بهتری برای فوتبال نیازمند است و من هم امیدوارم که هر چه زودتر روند تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به اتمام برسد.

نماینده فدراسیون فوتبال در مسابقات فوتبال باشگاهی کشور ابراز داشت: فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در حال توسعه و ترقی و پیشرفت است و به زیرساخت‌های بهتری نیاز دارد.

لجمیری در ادامه با ابراز تأسف از این که خداداد افشاریان در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد کنار گذاشته شده است، ابراز داشت: فوتبال این استان و شهر یاسوج با نام خداداد افشاریان در سطح کشور شناخته شده است و امروز من غبطه می‌خورم که چرا باید چنین جوانی مثل آب خوردن کنار گذاشته شود.

وی گفت: وقتی افشاریان در هیئت و کسوت داور بین‌المللی فوتبال به شهرستان‌های مختلف کشور سفر می‌کرد مردم نام کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج را بر زبان می‌آوردند و امروز برای من جای تعجب بود که شنیدم وی در کنار گود قرار دارد.

این پیشکسوت فوتبال با درخواست از مسئولان هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برای دلجویی از افشاریان و وارد کردن وی به عرصه فوتبال تصریح کرد: باید از ظرفیت بالای چنین افرادی بیشتر و بهتر استفاده شود./ج1

برچسب ها: یاسوج ، فوتبال ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.