استاندار اردبیل گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بواسطه داشتن نیروهای مسلح قدرتمند در اوج اقتدار قرار دارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اكبر نیكزاد دیروز در آیین رژه نیروهای مسلح استان اردبیل افزود: با همراهی و پشتیبانی مردم و اطلاعت و فرمانبری نیروهای مسلح از مقام عظمای ولایت ایران اسلامی روز به روز در مسیر تعالی و پیشرفت حركت می كند.

وی گفت : توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز به حدی است كه یاس و نومیدی دشمنان را سبب شده و در مقابل موجب حوشحالی دوستداران نظام جمهوری اسلامی شده است .

نیكزاد افزود : ایران اسلامی امروز به چنان قدرتی در جهان تبدیل شده كه به عنوان طرفی قدرتمند در مقابل ابرقدرت های جهان می نشیند و با اقتدار از عزت و حق خود دفاع می كند و پاسخ تهدید دشمنان را نیر در پای مذاكره با قدرت تمام می دهد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری موفق سران جنیش غیرمتعهدها در تهران گفت : دشمن بسیار تلاش كرد تا با القای فضای ناامن در ایران مانع حضور رهبرتان كشورهای مختلف در تهران شود ولی نیروهای نظامی و انتظامی ما چنان فضای امنی را در كشور ایجاد كردند كه موجب تحسین همگان شد .

نیکزاد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزاری این آیین ها را موجب ارایه چهرهای مقتدر از جمهوری اسلامی ایران در جهان ذكر كرد.

استاندار اردبیل عزت و آبروی امروز نظام و مردم را مرهون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان و جابنزان و آزادگان ذكر كرد و بر تداوم راه شهدا تاكید كرد./س

برچسب ها: اردبیل ، نیروهای ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.