آغاز اكران پائيزي سه فيلم "من همسرش هستم"، "بغض"، "بوسيدن روي ماه" و حال و هواي سينما را متحول مي‌كند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران در حالي روزهاي پرفروش خود را سپري مي‌كند كه از هفته آينده سه فيلم سينمايي "بغض" به كارگرداني "رضا درمنشيان" ،‌"بوسيدن روي ماه" به كارگرداني "همايون اسعديان" و "من همسرش هستم" به كارگرداني "مصطفي شايسته" اكران خواهند شد.
فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و بچه ننه" به كارگرداني "ايرج طهماسب" باداشتن 35 سالن سينمايي و 34 روز نمايش روز گذشته فروشي 70 ميليون توماني را تجربه كرد و مجموع فروش خود را به 2 ميليارد و هفتصد ميليون تومان در تهران رسانيد و مجموع فروش خود را در كل كشور به 4 ميليارد و سيصد ميليون تومان رسانيد.
فيلم سينمايي "تو و من"‌به كارگرداني "اصغر بانكي" و بازي "محمدرضا گلزار" و "الناز شاكردوست" با داشتن 23 سالن سينمايي و 13 روز نمايش فروشي 35 ميليون توماني را روز گذشته تجربه كرد و مجموع فروش خود را به 260 ميليون تومان رسانيد.
فيلم سينمايي "ضد گلوله" به كارگرداني "مصطفي كيايي" با داشتن20 سالن سينمايي و 34 روز نمايش فروشي 30 ميليون توماني را روز گذشته تجربه كرد و مجموع فروش خود را به 530 ميليون تومان رسانيد.
"ضد گلوله" تنها فيلم سينمايي در ژانر سينماي دفاع مقدس است كه با توجه به هفته دفاع مقدس مخاطبان بسياري را به خود اختصاص داده است.
فيلم سينمايي "بي‌خداحافظي" به كارگرداني "احمد اميني" و بازي "رضا صادقي" و "محمدرضا فروتن" روز گذشته فروشي 80 ميليون توماني را تجربه كرد اين فيلم ضعيف‌ترين فيلم سينمايي در حال اكران است كه پس از 34 روز نمايش فروشي 300 ميليون توماني را براي خود رقم زد.
گرچه انتظار فروش بيش از  اين را براي فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران داشتيم اما از هفته آينده حال و هواي سالن‌‌هاي سينمايي با اكران فيلم‌هاي جديد تغيير پيدا كند./ي2
برچسب ها: سینما ، اکران ، پاییز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.