بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل همزمان با هفته دفاع مقدس با برپایی بیمارستان ثابت به بیماران مناطق محروم شهرستان گرمی خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه می کنند.

دکتر محمد حسین ستوده، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان پزشکی باشگاه خبرنگاران گفت:‌بیمارستان ثابت شهرستان گرمی با هدف بیماریابی و کمک به افراد بی بضاعت در تأمین امور درمانی خود و انجام اعمال و جراحی برروی بیماران این منطقه فعالیت می کند.

وی افزود: این بیمارستان ثابت که از 31شهریور 91 آغاز به کار کرد در 7رشته قلب و عروق ، ارتوپد ، چشم ، داخلی ، زنان ، گوش و حلق و بینی ، داخلی ، اعصاب و روان بیماران را به طور رایگان ویزیت و در صورت نیاز مورد عمل جراحی قرار می دهد.

وی با بیان اینکه عمل های جراحی این بیمارستان در 2 مهر آغاز می شود تصریح کرد:‌ 40نفر از پزشکان متخصص گرفته تا پرستاران و رانندگان کادر این بیمارستان را تشکیل می دهند و در حدود 30تا 40نفر نیز تحت عمل جراحی قرار می گیرند.

دکتر ستوده ادامه داد: همزمان با اجرای این بیمارستان آموزش های بهداشتی و درمانی نیز برای سایر بیماران ارائه می گردد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه این بیمارستان تا 10 مهر 91 ادامه دارد خاطر نشان کرد: این بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان هلال احمر اردبیل برپا شده و مورد استقبال فراوان مردم محروم منطقه گرمی واقع شده است. /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار