مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 4 گفت: اداره بانوان شهرداری منطقه 4 به مناسبت استقبال از ماه مهر اقدام به برپایی بازارچه خود اشتغالی در بوستان رسالت کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، زینب بابایی ضمن بیان این مطلب افزود: این بازارچه با راه اندازی 20 غرفه از محصولات بانوان سرپرست خانوار از اواخر مرداد ماه برپا شده و تا پایان مهر در بوستان رسالت باقی می ماند.
مدیرامور بانوان منطقه 4 ادامه داد: در این غرفه ها بانوان به عرضه محصولاتی از قبیل پوشاک سنتی، صنایع دستی پرداخته و بدلیجات و وسایل تزیینی و کیف و کفش را در معرض دید شهروندان قرار می دهند.
بابایی تصریح کرد: این بازارچه طی یک ماه گذشته در محل آمفی تئاتر روباز بوستان رسالت با بیش از 40 غرفه برپا شده بود.
مدیر امور بانوان منطقه 4 در ادامه به بازدید شهروندان و بانوان سرپرست خانوار منطقه 4 از نمایشگاه زنان و تولید ملی، اظهار داشت: این اقدام با هدف فراهم کردن زمینه لازم جهت بهره مندی و بازدید آسان شهروندان از نمایشگاه زنان و تولید ملی صورت گرفت.
وی بیان کرد: این بازدیدها در 4 روز متوالی انجام شد و تاکنون بیش از 500 نفر از شهروندان و بانوان سرپرست خانوار به بوستان گفتگو اعزام شدند.
*برگزاری کارگاههای آموزشی برای بانوان مبلغ منطقه 4
در ادامه حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه 4 هدف از برگزاری این کارگاه ها را شناسایی فرصت ها و تهدیدات موجود در زمینه تبلیغ ، ارتباط متقابل و موثر با بانوان مبلغ و ایجاد انگیزه برای جذب و پرورش بانوان مبلغ جوان و ترغیب و توجه کردن بیشتر به شیوه های تبلیغ موثر با توجه روزآمدی تکنیک های اثر بخشی تبلیغ عنوان کرد.
حسینی نژاد خاطرنشان کرد: براساس تاکیدات اداره کل امور بانوان، کارگاه آموزشی بانوان مبلغ در دو روز متوالی در سالن آمفی تئاتر با حضور بانوان مبلغ برگزار شد./ا

برچسب ها: بانوان ، بابایی ، سرپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار