ورزشکار زنجانی اعزامی به مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان موفق به کسب مدال برنز از این رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان در روز پایانی چهارمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان که به میزبانی ماکائو در حال برگزاری است، ورزشکار زنجانی در بخش ساندا توانست با قرار گرفتن بر سکوی سومی این رقابت‌ها، مدال برنز را تصاحب کند.

جواد کرمی، ملی‌پوش زنجانی وزن منهای 70 کیلوگرم که در بازی اول خود در برابر حریفی از ترکیه به برتری دست یافته بود، در دومین دیدار به مصاف سانداکاری از کره‌جنوبی رفت و توانست این حریف را نیز در دو راند متوالی از پیش رو برداشته و به مرحله نیمه‌نهایی این وزن راه یابد.

ملی‌پوش زنجانی حاضر در چهارمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف ورزشکاری از کشور ویتنام رفت و در یک دیدار نزدیک و در حالی که راند اول را از نماینده ویتنامی برده بود، در ادامه دو راند دیگر را واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت که این نشان هشتمین مدال کاروان ورزشی ایران در این مسابقات محسوب می‌شود.

چهارمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان در حالی امروز به پایان می‌رسد که جواد کرمی در وزن منهای 70 کیلوگرم بخش ساندا به همراه محمد حسینی و امیرحسین سلطانی بخش تالو، سه ورزشکار زنجانی حاضر در این رقابت‌ها هستند که هدایت تیم‌ملی ووشوی ایران در بخش ساندا بر عهده رامین موحدنیا و هدایت تیم‌ملی تالو نیز بر عهده غفار امانی هر دو از زنجان می‌باشد./س
برچسب ها: ووشو ، زنجان ، جهانی ، برنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.