همدان/

همدان ، قهرمان مسابقات تیر و کمان آزاد کشوری

تیم همدان و تیرانداز همدانی در مسابقات تیرو کمان آزاد کشوری به مقام قهرمانی دست یافت .

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مسابقات تیر  و کمان آزاد کشوری با شرکت 9 استان و 100 تیرانداز در توچال تهران برگزار شد واز استان همدان دو ورزشکار به نام های ساسان رضوی مشعوف و محمد فراهانی در رشته ریکرو حضور داشتند که در پایان ساسان رضوی مشعوف موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
در پایان این مسابقات نیز تیم همدان در رتبه اول ایستاد و تیم های تهران و توابع تهران دوم و سوم شدند
همچنین سومین و آخرین مرحله از رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های کشور به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز درگذشت جانباختگان زلزله استان آذربایجان شرقی در مواد پیست، از امروز یکشنبه دوم مهر به مدت دو روز در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.
استان همدان با سه تیم در رقابت های فصل جاری لیگ های برتر کاراته مردان و زنان کشور حضور دارد.
قرعه کشی لیگ های برتر و سوپر لیگ مردان و بانوان در مرکز آموزش کبکانیان انجام شد.
پس از انجام مراسم قرعه کشی که با حضور سرپرستان و مربیان تیم های شرکت کننده برگزار شد، هیات کاراته بانوان همدان در رده لیگ برتر و در گروه دوم مسابقات با تیم های هیات کاراته مرکزی، هیات کاراته خراسان رضوی، مناطق نفت خیز جنوب و مقاوت بسیج هم گروه شد.
هم چنین، درقرعه کشی لیگ برتر مردان تیم شهدای الوند همدان با تیم های گاز زنجان، باشگاه آرمان، هیات کاراته تاکستان، هیات کاراته کردستان و دانشگاه پلیس در گروه یک قرار گرفتند.
در گروه دوم این مسابقات نیز هیات کاراته همدان با تیم های هیات کاراته خراسان رضوی، شهید ستاری قرچک، شهداری دهگلان، فولاد مبارک سپاهان و شهرداری ساوه رقابت می کند.
هفته نخست لیگ های برتر بانوان و مردان کشور چهاردهم مهر برگزار می شود./س
برچسب ها: مسابقات ، همدان ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.