دانشگاه قرآن و حدیث واحد پردیس تهران امسال اولین دوره پذیرش دانشجوی دکتری را آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر حجت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرآن و حدیث در مراسم افتتاح سال تحصیلی این دانشگاه گفت: در حوزه پیشرفت رشته ها و مقاطع تحصیلی رشد خوبی داشته ایم و امسال در این دوره دکتری را در رشته های قرآن و حدیث و کلام امامیه در این دانشگاه دایر کردیم و سه رشته جدید نیز در دانشگاه قرآن و حدیث واحد قم امسال اجرا می شود و در مقطع کارشناسی ارشد نیز چندین رشته جدید مثل گرایش فقه و مبانی اسلام و قرآن و حدیث راه اندازی شده است.
 
وی افزود: در مجموع 19 رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه قرآن و حدیث ایجاد شده و در مقطع کارشناسی ارشد تعداد رشته ها بیشتر سایر مقاطع است.
 
حجت با بیان این که این دانشگاه در مجموع درآمد آموزش بسیار موفق بوده تصریح کرد: در مقطع دکتر در آینده 6 رشته در این دانشگاه فعالیت خواهد کرد که شامل، علوم قرآن و حدیث گرایش قرآن، مدرس معارف اسلامی گرایش اخلاق ، علوم حدیث تطبیقی و تفسیر تطبیقی است که در حال حاضر دو رشته علوم قرآن و حدیث و کلام امامیه دایر شده است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: از خصوصیات بارز این دانشگاه اساتید بسیار مجرب آن است و وجود کتابخانه بسیار مجهز و کلاس های مشاوره و روانشناسی نیز به ارتقاء سطح علمی و آموزشی این دانشگاه کمک زیادی کرده است./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار