رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر می‌توانستم کاری بکنم خودم را از زندان دنیا آزاد می‌کردم.

علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فوتبال کشورمان برای اولین بار است که میزبانی یک رقابت مهم در فوتبال آسیا را میزبانی می‌کند و ما باید از 16 کشور و 80 نماینده داوران و ناظران کنفدارسیون فوتبال آسیا AFC میزبانی کنیم.
 
* می توانیم میزبانی جام ملت‌ها را هم بگیریم

وی ادامه داد: اگر این میزبانی را به نحو احسن به اجرا در بیاید امید خواهیم داشت تا از این دست رقابت ها و حتی بالاتر و بزرگتر هم چون میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا را به کشورمان بدهند.
 
*باید آسیایی‌ها راضی از کشورمان بروند
 
کفاشیان در مورد میزبانی خوب ایران در فوتبال آسیا گفت: فوتبال ایران در رده باشگاه نیز میزبانی‌های خوبی از آسیایی‌ها داشته و این بار نیز باید با همکاری و کمک به یکدیگر کاری کنیم که دو هفته میزبانی به خوبی انجام شود و آنها راضی  از کشورمان خارج شوند و زمینه برای میزبانی های بزرگ تر برای فوتبال ایران آماده شود.
 
*نوجوانان به جام جهانی می روند
 
وی در مورد صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به جام جهانی نوجوانان تصریح کرد: قبل از این هم علی دوستی مهر تیم فوتبال نوجوانان را به جام جهانی برده بود این بار نیز با اردوهای خوب و بازی‌های تدارکاتی زیاد با روحیه و انگیزه بالا به جام جهانی نوجوانان صعود می کنیم.
 
*مدارس فوتبال معتبر زیر نظر فدارسیون است

کفاشیان در مورد علاقه بیش از حد نوجوانان و خانواده هایشان به فوتبال و ثبت نام در مدارس فوتبال گفت: خانواده ها باید برای انتخاب یک مدرسه فوتبال معتبر تمام موارد و استانداردها را لحاظ قرار دهند تا مدرسه فوتبال خوب را براای فرزندان خوب انتخاب کنند. والدین باید توجه داشته باشند که مدارس فوتبال زیر نظر فدارسیون فوتبال را برای آموزش فرزند خود انتخاب کنند تامشکلی در آینده پیش نیاید .
 
*والدین تخلفات را به هئیت های فوتبال انتقال دهند
 
وی ادامه داد: زمانی که والدین پیشنهاد غیر منطقی از افردی دریافت می کنند به هئیت های فوتبال مراجعه کنند تا به طور جدی و سریع با متخلفان برخورد کنیم.
 
کفاشیان اضافه کرد: امکان دارد که پیشنهادهای غیر معمول از صعودی یک مربی یا داور به صورت مخفیانه به والدین داده شود باید با مراجعه به اهالی فن هر چه زودتر جلوی این افراد متخلف گرفته شود تا دیگر کسی جرات دلالی در فوتبال را نداشته باشد.
 
*فدارسیون فوتبال کمیته امداد نیست
 
رئیس فدارسیون فوتبال در مورد مراجعه بعضی از افراد به فدارسیون فوتبال برای دریافت وجه نقدی گفت: بعضی ها فکر می کنند که فدارسیون فوتبال کمیته امداد است چون در فوتبال باشگاهی پول های میلیاردی انتقال داده می شود به سراغ فدارسیون فوتبال می آیند.
 
*می توانستم، خود را از زندان دنیا آزاد می کردم
 
کفاشیان در مورد کمک و آزادی زندانیان تاکید کرد: اگر قرار باشد زندانی را آزاد کنم یادداشت یا نامه می دهم و به طور رسمی این مطلب را بیان می کنم و نیاز به واسطه ندارم و در ضمن اول خودم را از زندان دنیا آزاد می کردم.
 
*انتقادات از کی روش صحیح بود
 
وی در مورد انتقادات اخیر از کی روش گفت: پس از باخت به لبنان، انتقادها از کی روش صحیح و منطقی بود که نتوانستیم راحت ترین تیم گروه خود را شکست دهیم به راحتی امتیاز حساس را برای صعود به جام جهانی از دست دادیم.
 
*با کمیته فنی در مورد بازی های بعدی جلسه می گذاریم
 
کفاشیان در مورد شکست مجدد تیم ملی فوتبال اظهار داشت: اگر تیم ملی در بازی های بعدی این گونه باشد جلساتی را با کمیته فنی خواهیم داشت تا تصمیم بگیریم که چه کارهایی را باید انجام دهیم شرایط باید برای باخت کره جنوبی آماده باشد تا در ایران نتیجه برد را بدست بیاوریم.
 
*تا خرداد 92 با کی روش قرارداد داریم
 
وی در مورد قرار داد کی روش گفت: قرارداد کی روش تا پایان خرداد 1392 خواهد بود کی روش تکلیف و کارش را تا پایان قرارداد باید انجام دهد.
 
*رسانه ها یار دوازدهم هستند
 
کفاشیان در مورد حمایت رسانه ها از تیم ملی فوتبال تاکید کرد: همه رسانه ها یار دوازدهم تیم ملی فوتبال ایران می باشند که باید با پوشش اخبار، مردم را برای حمایت تیم ملی دعوت کنند و  اگر این گونه نباشد حمایت طرفداران کم تر می شود در بازی کره جنوبی خواهید دید که حمایت ها دو جانبه صورت خواهد گرفت.
 
*مجمع را به زودی برگزار می کنیم
 
وی در پایان در مورد برگزاری مجمع فدارسیون فوتبال برای انتخاب نائب رئیس دوم خاطر نشان کرد: مجمع لیگ برتر فوتبال را دوشنبه سوم مهر برگزار خواهیم کرد و در همین ماه و به زودی مجمع فدارسیون فوتبال را برای برطرف کردن کمبودها و انتخاب رئیس دوم برگزار خواهیم کرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار