رئیس جهاد کشاورزی شوشتر گفت: در روزهای گذشته بیش از 185 هزار قطعه جوجه در پرورش مرغ‌های شوشتر ریخته شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛نادر پوررکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در شوشتر اظهار داشت: در ماه‌های گذشته خدمات زیادی به مرغداری‌های شوشتر ارائه شده است و همه این واحدها برای جوجه‌ریزی در سال‌جاری آماده بوده‌اند.

وی افزود: واحدهای مرغداری در شوشتر در سال‌جاری بیش از 185 هزار قطعه جوجه‌ریزی کرده‌اند و به این دلیل رسما کار در واحدهای مرغداری شوشتر آغاز شده است.

وی با اشاره به تولیدات گوشت مرغ در شوشتر بسیار متناسب با مصرف در این شهرستان است، تاکید کرد: تولیدات گوشت مرغ در شوشتر در ماه‌های گذشته متناسب با مصرف گوشت در این شهرستان بوده است و به این دلیل تولیدات کشتار روز این شهرستان برای مصرف روزانه شوشتر کافی است.

پوررکنی با اشاره به اینکه تولید گوشت در سال‌جاری افزایش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: برای میزان جوجه‌ریزی انجام شده در شوشتر پیش‌بینی تولید 407 تن گوشت مرغ می‌شود که این میزان گوشت مرغ به بازار شهرستان تزریق می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به اینکه باید از تولید کننده داخلی در این زمینه حمایت جدی شود، تاکید کرد: باید از تولید کننده داخلی در این باره حمایت جدی شود و به این دلیل باید در راستای اعطای تسهیلات و رفع مشکلات در این بخش گام برداریم.

وی افزود: رفع مشکلات در این حوزه به افزایش تولیدات گوشت مرغ در شوشتر کمک می‌کند و به این دلیل تثبیت قیمت گوشت مرغ در شهرستان را در پی دارد و به این دلیل باید تلاش کنیم تا مرغداری‌های شوشتر با حداکثر توان خود به امر جوجه‌ریزی بپردازند و تولیداتشان افزایش یابد.
برچسب ها: جوجه ، قطعه ای ، شوشتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.