دبير كل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب گفت: در دي‌ماه كانديداي اختصاصي خود را معرفي مي‌كنيم و اين كانديدا تاكنون مطرح نشده اما در واقع از مديران زحمت‌كش نظام است كه همه مردم به وي ارادت دارند.

علي سيدي‌ركني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره احتمال كانديداتوري خاتمي در انتخابات آتي رياست‌جمهوري گفت: هيچ كدام از عملکرد‌هاي خاتمي، پيام و يا كدي براي شركت در انتخابات به عنوان كانديدا ندارد.

وي با بيان اينكه خاتمي قطعا در انتخابات شركت مي‌كند اما نه به عنوان يك كانديدا، افزود: وي به عنوان حمايت كننده سياسي در جريان اصلاحات فعال خواهد بود.

سيدي‌ركني تاكيد كرد: خاتمي هميشه تلاش مي‌کند به عنوان يك ذخيره اصلاح‌طلبي در جريان اصلاحات حضور داشته باشد.

*كانديداتوري خاتمي به ضرر اصلاحات است

دبيركل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب اظهار داشت: حضور خاتمي به عنوان كانديداي انتخاباتي اصلاحات، وضعيت آنان را مضمحل مي‌كند و به ضرر جريان در حال بازسازي اصلاحات است.

سيدي‌ركني در ادامه اصلاح‌طلبان را به دو دسته اصلاح‌طلبان فسادطلب و اصلاح طلبان ارزشي(واقعي) تقسيم و تصريح كرد: اصلاح طلبان فساد طلب بايد از سران فتنه و اعمال گذشته خود اعلام برائت كنند.

*اصلاح‌طلبان فسادطلب به درگاه خداوند توبه كنند

وي افزود: اصلاح‌طلبان فساد طلب بايد به درگاه خداوند توبه و از ملت ايران عذرخواهي كنند، ملت ايران بزرگواراند و اگر به اين نتيجه برسند كه اصلاح‌طلبان فسادطلب توبه كرده‌اند و به آغوش نظام بازگشته‌اند آرام آرام آنان را خواهند بخشيد.

دبيركل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب اظهار داشت: اصلاح‌طلبان ارزشي در ايام فتنه 88  به سياست‌هاي كلي نظام، ولايت فقيه و ارزش‌هاي انقلاب احترام گذاشتند.

وي تاكيد كرد: اصلاح‌طلبان ارزشي و معتقد به نظام هيچ‌ مانعي براي ورود به انتخابات ندارد.

سيدي‌ركني درباره برنامه‌هاي انتخاباتي جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب گفت: بناي ما بر اين است كه سطح اطلاع‌رساني را در رسانه‌ها محدود كنيم تا بيشتر توجهمان را به حوزه ميداني و اجرايي اختصاص بدهيم.

*ارائه ليست اختصاصي از ميان اعضاي خود براي انتخابات شوراها

وي با اشاره به فعال شدن تشكيلات جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب در كل كشور براي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، تصريح كرد: براي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا ليست اختصاصي از ميان اعضاي جبهه ارائه مي‌كنيم و با هيچ گروهي هم ائتلاف نخواهيم كرد.

دبيركل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب ادامه داد: تاكنون با هيچ‌كدام از گزينه‌هاي مطرح رايزني نكرده‌ايم و بنايي هم براي مذاكره با آنان نداريم.

*دي‌ماه كانديدا رياست‌جمهوري را معرفي مي‌كنيم

سيد‌ركني با اشاره به اينكه سه گزينه در جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب مطرح است، ادامه داد: در دي‌ماه كانديداي اختصاصي خود را معرفي مي‌كنيم.

ديبر كل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب با اشاره به اينكه اين كانديدا چهره جديدي است، اظهار داشت: اين كانديدا تاكنون مطرح نشده است اما در واقع از مديران زحمت‌كش نظام است كه همه مردم به وي ارادت دارند.

انتهاي پيام/


برچسب ها: خاتمی ، اتنخابات ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار