تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ساعت 9:30 دقیقه پشت درب های بسته با حضور مستندسازان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران:  تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پشت دربهای بسته بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه در ساعت 9:30 دقیقه برگزار شد و بازیکنان این باشگاه با تمرینات کششی بدن خود را گرم کردند و با دويدن به تمرینات خود ادامه دادند و نکته جالب توجه در تمرین امروز این بود که بازیکنان مصدوم و مسموم پرسپولیس جدای از سایر بازیکنان تمرین می کردند.

گفتنی است: بازیکنان سرخپوش پایتخت به دستور سرمربی تیم به دو گروه سفید و مشکی تقسیم شدند تا به تمرینات تاکتیکی ادامه دهند ضمن اینکه دروازبانان این باشگاه زیر نظر مربی به تمرینات خود ادامه می دادند و یکی دیگر از نکات جالب توجه در تمرین پرسپولیسي ها حضور یک تیم مستندساز بر سر تمرین بود که با بيست هواداری که پشت دربهای بسته ورزشگاه درفشی فر حضور داشتند در رابطه با وضعیت این تیم گفتگو کردند.

لازم به ذکر است: علی کریمی بازیکن اسطوره ای فوتبال ایران بر سر تمرین سرخ پوشان حضور ندارد و در عین حال یحیی گل محمدی  سکان دارهدایت بازیکنان در تمرین امروز است.

شایان ذکر است: شهریار داستانی دروازه بان سوم این تیم  پس از یک ساعت تاخیر در تمرین حاضر شد.

اين گزارش حاکي است: حضور یک وانت حامل ابزار و وسایل سم پاشی و آفت زدایی از گیاهان در ورزشگاه درفشی فر به منظور از بین بردن آفت درختان و گیاهان محل تمرین از نکات قابل توجه تمرین امروز است.

شايان ذکر است: کریم انصاری فرد که در بازی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان غایب بود در تمرین امروز سرخپوشان حضور داشت و یکی  از صحنه های جالب توجه و ویژه در تمرین امروز حضور دو سه هوادار که با در دست داشتن یک بنر که بر روی آن مطالبی در رابطه با حمایت از علی کریمی نوشته شده بود بر سر تمرین حاضر شدند.

گفتني است: تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ساعت 10:50 دقیقه به تمرینات خود پایان دادند و ساعت 11  نیز ورزشگاه  درفشی فر را ترک کردند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار