مستند شهيد شوريده روايتگر زواياي مختلف زندگي اين شهيد به كارگرداني حسن ساجدي است.

حسن ساجدي كارگردان اين پروژه تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: شهيد محمد شوريده از سرداران اوايل جنگ بوده كه در آن زمان به عنوان يكي از مهندسين رزمي جهاد سازندگي فعاليت مي كرده است.
وي در ادامه گفت: اين شهيد والامقام از طراحان پل هاي شنا در خطه جنوب بوده و در سال 1361 به درجه رفيع شهادت نائل گرديده است.
ساجدي اظهار داشت: در حال حاضر اين مستند مراحل تصويربرداري خود را به پايان رسانده و هم اكنون مرحله صداگذاري و تدوين خود را سپري مي كند.
وي افزود: خانواده و دوستان روايت كننده زندگي اين شهيد هستند.
كارگردان اين مستند ادامه داد: داستان اين مستند روايتگر بيمارستاني در شهر مشهد به نام شهيد شوريده است كه به چگونگي شناخت كادر بيمارستان از شهيد و تطبيق اسم شهيد در بيمارستان و اينكه چه تناسبي در عملكرد كادر بيمارستان داشته نيز پرداخته مي شود.
وي كه خود طراحي صحنه اين مسند را برعهده دارد، گفت: فيلم نامه اين اثر به قلم زينت صالح پور نوشته شده و تصويربرداري آن در گناباد مشهد توسط دوربين سجاد سجادي و رحيم فاضلي صورت گرفته است.
وي در مورد عوامل اين پروژه تصريح كرد: سعيد ساجدي مدير صدابرداري، دكتر حسن راغب ساخت موسيقي، عظيم محمدي جلوه هاي ويژه ميداني و حسن پيله ور جلوه هاي ويژه رايانه اي اين مستند هستند.
وي خاطرنشان كرد: اين مستند به تهيه كنندگي هادي توحيدي از شبكه هاي مستند شما و ملي روي آنتن مي‌رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار