تهیه‌کننده ویژه برنامه‌های تلویزیونی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گفت: امسال با ۶ برنامه تولیدی از شبکه‌های مختلف همراه جشنواره هستیم.

علیرضا بختیان تهیه‌کننده کارگردان ویژه برنامه‌های تلویزیونی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بیان کرد: بنده تهیه کننده_ کارگردان ویژه برنامه‌های تلویزیونی جشنواره فیلم کوتاه تهران هستم؛ البته آن برنامه‌هایی که از طریق خود ستاد جشنواره برای تلویزیون آماده می‌شود. زیرا بعضی تیم‌ها هستند که به شکل ماموریتی از خود صدا و سیما از شبکه‌های مختلف می‌آیند و گزارش می‌گیرند که این مورد با خود دوستان است.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی که از طریق ستاد جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به شبکه‌های سیما ارائه می‌شود شامل ۶ تا برنامه است که مسئولیت تهیه کنندگی آن‌ها با بنده است. دربرنامه‌های تلویزیونی شبکه یک، شبکه سه، شبکه چهار، شبکه نسیم، شبکه افق و شبکه مستند که بیشتر به شکل گزارش روزانه اتفاقات جشنواره را ارائه می‌دهند. همچنین دو تا از شبکه‌هایمان یک مقداری متفاوت‌تر هستند از این رو شبکه مستند و شبکه چهار تحلیلی‌تر هستند و رسماً در فضای جشنواره یک دکوری زدیم که مجری با کارگران یا مهمانان برنامه یک نشست کوتاهی دارد.

وی افزود: برنامه‌های ما بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اجرا می‌شوند‌. برنامه‌ها تولیدی هستند و معمولا در شبکه یک، شبکه سه، شبکه افق و نسیم بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه هستند. همچنین شبکه چهارمان حدود ۴۵ دقیقه است و شبکه مستند حدود ۲۸ دقیقه تایم دارند که همه برنامه‌ها تولیدی‌ هستند؛ ولی خب برنامه‌ها با دو ساختار مختلف هستند که دو برنامه تحلیلی تر و چهار برنامه دیگر کاملا گزارشی هستند.

بختیان عنوان کرد: امسال شش برنامه داریم و سال گذشته پنج برنامه داشتیم که برنامه شبکه نسیم رو نداشتیم. امسال ۴ تا گزارش داریم که دو تا تحلیلی هستند. سال گذشته همه برنامه گزارشی بودند که فضای جشنواره را معرفی کنند ولی شبکه سه و شبکه ۴ یک مقداری متفاوت تر هستند که با حضور مجری گفت‌وگو محور است.

شایان ذکر است چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ماه در پردیس سینمایی ملت درحال برگزاری است.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار