رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه گفت: دوران دفاع مقدس به عنوان ماند گارترین دوران پرفراز و نشیب کشور اسلامی ایران به ثبت رسیده است.

حبیب‏الله امیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  اظهار داشت: آن دوران پرحماسه و حساس به امت اسلامی ایران درس استقامت، پایمردی و شجاعت آموخت.

وی از برنامه‏ ریزی برای دیدار مدیران و مسئولان شهرستان در قالب 25 اکیپ با خانواده ‏های معزز شهدا در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.

امیری اضافه کرد: کارنامه درخشانی که مردم از آن دوران به ثبت رسانده ‏‌اند همیشه در تاریخ خواهد درخشید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه افزود: آن دفاع مقدس به تاسی از فرهنگ عاشورا و با رهبری مردی از تبار امام حسین (ع) به عرصه تقابل دنیای استکبار با امتی آزاده و آرمان ‏خواه تبدیل شد.

وی ادامه داد: به همین مناسبت برنامه‏‌ هایی متنوعی با هماهنگی دیگر نهاد های شهرستان فیروزکوه در گرامی‌ داشت این ایام در نظر گرفته شده است.

امیری از اعزام 25 اکیپ از مدیران شهرستان به ترتیب 13 اکیپ در شهر فیروزکوه و 12 اکیپ در مناطق روستایی بخش ‏های مرکزی و ارجمند برای دیدار با خانواده‏ های معظم شهدا خبر داد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: این بازدید ها در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت و تسری هرچه بیشتر آن در سطح جامعه برگزار می ‏شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.