فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: اگر بتوانیم فرهنگ رضوی را در اقتصاد خانواده پیاده کنیم از محصولات خارجی بی نیاز و خودکفا خواهیم شد.



سردار غلامرضا احمدی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،با اشاره به اینکه برگزاری چنین همایش هایی می تواند گره گشای مشکلات تخصصی، تجربی و عملی باشد، کسب درآمد حلال طبق فرمایشات ائمه اطهار(ع) را باعث فراوانی نعمت و عاملی برای جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی دانست.

وی تاکید کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید فرهنگ توجه به اقتصاد مقاومتی و خودکفایی را در سراسر کشور ترویج دهیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تولید بومی و خانگی را بزرگترین عنصر خودکفایی عنوان کرد و افزود: منطبق با فرمایشات ائمه معصومین(ع) نباید وابستگی کشوری به محصول تولیدی کشور دیگر باعث اطاعت پذیری و ضعف محسوب شود.

سردار احمدی با اشاره به اینکه باید تمام ضعف های اقتصادی را با برنامه ریزی از بین ببریم، افزود: تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی در میدان جنگ اقتصادی عاملی برای شکست دشمنان خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر با گسترش شهرنشینی و رفاه طلبی مردم، نیازمندی کشور به محصولات خارجی افزایش یافته است که باید برای فرهنگ سازی مصرف صحیح در جامعه برنامه ریزی کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) قناعت، تولید بومی و اتصال اقتصاد به رهنمودهای ائمه اطهار(ع) را راهکارهای عدم نیاز به محصولات برون مرزی تلقی کرد و اظهار داشت: باید همه دستگاه ها از اقداماتی که کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی آغاز کرده است حمایت و از اشتغالزایی پایدار پشتیبانی کنند./س


برچسب ها: فرمانده ، سپاه ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.