گروهي از تررويست ها در سوريه به صورت وحشيانه به منازل شهروندان حمله و به ساکنان آن تجاوز مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الاخباريه سوريه ؛ اين شبكه در گزارشي به فعاليت گروه هاي تروريستي در اين کشور پرداخت و اعلام کرد: روزانه واقعيت ها در سوريه هرچه بيشتر مشخص مي شود و تصاويري از کشته شدن بي گناهان پخش مي شود؛ آنها فقط به اين علت کشته مي شوند که از تسليم شدن در برابر آمريکا و دنباله هاي منطقه اي آن خودداري مي کنند.

فعاليت افراد مسلح تروريست در قالب گروه موسوم به «ارتش آزاد» ابهام هاي زيادي دارد؛ جنايتکاران  اين گروه ها را با شيوه هاي تکفيري و به طور وحشيانه اداره مي کنند.

درباره فعاليت اين گروه ها، روزنامه گاردين انگليس اعلام کرد که مردم سوريه از فعاليت آنها به تنگ آمده اند. هر روز شماري از گروه هاي مسلح در درگيري با يکديگر و به علت اموالي که از منازل و شهروندان سوري به سرقت برده اند کشته مي شوند.

نشريه  اکونوميست از ورود شماري زيادي از افراد شبکه القاعده و گروه هاي تکفيري وهابي از ليبي، افغانستان، الجزاير، عراق و چچن هب سوريه خبر داد و منابع غربي شمار آنها را حدود پنج هزار نفر تخمين زدند.

اين شبکه افزود: ژاک پرس پزشک جراح فرانسوي که بارها به سوريه سفر کرده است اعلام کرد که بيشتر مجروحاني که در حلب مداوا کرده است از اعضاي گروه هاي تکفيري و غير سوري بودند.

گروه هاي تکفيري تحت پوشش فتواهايي که از عربستان و برخي از کشورهاي حوزه خليج فارس صادر مي شود، با ايجاد رعب و وحشت زنان و کودکان را اسير و به آنها تجاوز مي کنند.

اين شبکه درباره برخي ديگر از گروه هاي تروريستي افزود: براي برخي ديگر از اين گروه هاي تروريستي دلار مهم است؛ اين افراد اعضاي اجساد کشته شدگان را از طريق ترکيه به کشورهاي اروپايي مي فروشند. ساکنان حلب مانند ديگر مردم سوريه از فعاليت اين گروه هاي تروريستي به تنگ آمده اند، به ويژه اينکه اين گروه ها منازل، مغازه ها  و دارايي هاي مردم را آتش مي زنند و ارتباط شهر را با خارج قطع مي کنند. آنها به خود حق مي دهند که ساکنان شهر را به قتل برسانند و از منازل آنها دزدي و به آنها تجاوز کنند. آنها با چنين اقداماتي مدعي هستند که انقلابي هستند. آيا آنها با اين اقدامات واقعاً انقلابي هستند؟

برچسب ها: تروریست ، سوریه ، شهروند ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار