در مرحله دوم رقابتهای بین المللی دوچرخه سواری مازندران رکابزن قزاقستانی بر سکوی نخست ایستاد .

دبیر هیات دوچرخه سواری مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: در دومین مرحله از مسابقات بین المللی دوچرخه سواری مازندران 65 رکابزن از ساعت 10 صبح به مسافت 97 کیلومتر مسیر ساری تا بابل و بابلسر را رکاب زدند .

خدادادی افزود : در پایان این مرحله کریل مردونسس از قزاقستان با زمان 2 ساعت و 18 دقیقه و 46 ثانیه زودتر از حریفان به خط پایان رسید و ها وانس ها وانسیان و ادوارد ماتوسیان هر دو از ارمنستان در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و داریوش اسماعیل زاده از تیم پتروشیمی تبریز به مقام چهارمی رسید .

 وی گفت: نوزدهمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری مازندران از 7 مهر به مدت 5 روز در پنج مرحله و مجموع مسافت 7/4 کیلومتر برگزار می شود. در این دوره از مسابقات 67 ورزشکار از 8 تیم خارجی / ازبکستان / ارمنستان / آذربایجان / قزاقستان / مالزی / سوریه / تایلند / ترکمنستان و 6 تیم داخلی کاشی پرسپولیس یزد / پتروشیمی تبریز / هیات بروجرد / ترافیک تهران / بسیج مازندران و هیات دوچرخه سواری مازندران حضور دارند . در سومین مرحله از این تور دوچرخه سواران امروز مسیر ساری تا کیاسر را رکاب می زنند ./ب

برچسب ها: رکابزن ، قراقستان ، نخست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.