معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي گفت: حمله منافقين به سخنگوي وزارت امور خارجه هديه‌اي بود که از سوي منافقين به خاطر خدمات آمريکايي‌ها به آنان داده شد.

رامين شمسايي معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به خروج نام گروهک تروريستي منافقين از ليست سازمان‌هاي تروريستي توسط آمريکا اظهار داشت: منافقين بازوي محرکي براي دستيابي آمريکا به منافع‌اش است.

وي با تاکيد بر اينکه گروهک تروريستي منافقين سال‌ها درعراق با حمايت آمريکا و رژيم صهيونيستي عليه ملت ايران جنايات بي‌شماري را انجام دادند، تصريح کرد: آمريکا همواره از ابتداي انقلاب تاکنون براي بحران سازي عليه ايران از اين گروهک تروريستي استفاده کرده است.

اين فعال دانشجويي با بيان اينکه ادعاهاي غرب در زمينه حقوق بشر و دموکراسي پوچ و واهي است، گفت: استفاده آمريکا از منافقين تنها براي تاثيرگزاري در شرايط بين‌المللي و فعلي ايران و دستيابي به اهداف استعماري صورت مي‌گيرد و منافقين تنها ابزاري براي رسيدن آمريکا به اهدافش به شمار مي‌روند.

شمسايي با اشاره به حمله منفاقين به مهمانپرست در نيويورک افزود: حمله منافقين به سخنگوي وزارت امور خارجه هديه‌اي بود که از سوي منافقين به خاطر خدمات آمريکايي‌ها به آنان داده شد.

اين عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي در پايان با اشاره به اينکه آمريکايي‌ها با اين اقدام خود بايد پاسخگوي اقدامات منافقين باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به انتخابات آتي رياست جمهوري قطعا اين گروهک جنايتکار سعي خواهند کرد در روند انتخابات اخلال ايجاد کنند که ما بايد مواظب اينگونه اعمال آنها باشيم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار