ضیاء الدین دری کارگردان و نویسنده مجرب سیما و سریال" کلاه پهلوی"، در دیدار با معاون و مدیران رسانه مجازی صدا و سیما، از فعالیت های این معاونت آگاه شد واز محیط اجرایی رسانه مهر دیدن کرد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛‌ ضیاء الدین دری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی معاونت و درباره مدت زمان پخش  سریال "کلاه پهلوی" گفت : اگر چه تایم اجرایی هر قسمت را بر اساس پیش بینی های تعریف شده ی منطبق با کنداکتور پخش، به مدت شصت دقیقه در نظر گرفته ایم، ولی به هر حال ممکن است تغییراتی از این منظر بوجود بیاید.   
کارگردان "کلاه پهلوی"، در خصوص تعداد قسمت هایی در نظر گرفته شده برای این پروژه  هم افزود : با توجه به حضور چند بازیگر و هنرمند خارجی در برخی قسمت ها ، در حدود یک ماه دیگر باید فیلم برداری برای آن انجام شود که بنابر مقتضیات سازمان به تعداد قسمت های آن افزوده خواهد شد و پیش بینی می کنم حدود چهارده ماه بر روی آنتن صدا و سیما بر قرارباشد. 
گفتني است؛ در ادامه و بر اساس پیشنهاد های معاونت ، مقرر شد بزودی متادیتا و پشت صحنه و برخی محتویات تصویری این مجموعه که در جریان پخش آن نیستند، برای علاقه مندان در فضای مجازی و بوسیله معاونت رسانه مجازی به عنوان مکمل اطلاعات و جزئیات پخش سریال ، منتشر و قابل دسترس باشد ./ص
برچسب ها: سریال ، کلاه ، پهلوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار