با توجه به جايگاه بسيار خوب صنعت غذايي کشورمان نبود حمايت باعث متزلزل شدن جايگاه اين صنعت مي شود.

محمدحسن احمدي کارشناس صنايع غذايي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب فوق افزود: صنعت غذايي کشور جايگاه بسيار خوبي دارد و با توجه به پاسخگويي به نياز داخل زمينه صادرات محصولات را به کشورهاي ديگر را هم دارد.

وي ادامه داد: ايران در اين صنعت از جايگاه و آينده بسيار خوبي برخوردار است و بايد براي استفاده از اين پتانسيل ها تلاش دو چندان صورت گيرد.

وي افزود: بسياري از مشکلات بر بازده و عملکرد و کارخانه ها تاثير مي گذارد که دولت با حل مشکل نقدينگي و ارايه تسهيلات مي تواند تا حدودي مشکل توليدکنندگان را برطرف کند.

اين کارشناس صنايع غذايي ادامه داد:امسال، سال حمايت از توليد ملي، کار و سرمايه ايراني است که کمبود نقدينگي باعث شده بسياري از کارخانه ها، اشتغالزايي خود را از دست بدهند و تاثير منفي بر اقتصاد کشور بگذارند.

وي تصريح کرد: بسياري از توليدکنندگان معتقد هستند که حمايت هاي خوبي از بخش خصوصي به عمل نمي آيد و بسياري از صنايع براي تامين مواد اوليه و تجهيزات مدرن با مشکل روبرو هستند.

وي خاطرنشان کرد: افزايش توليد و صادرات نيازمند عملکرد بالاي اين صنعت است و اين امر با حمايت دولت و استفاده از تکنولوژي هاي روز محقق مي شود./عب
برچسب ها: چشم انداز ، مبهم ، صنعت ، غذا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار