برندان راجرز معتقد است سوارز موقعيت هاي زيادي را به علت مسابقه غير منصفانه اي كه برايش درست كرده اند از دست خواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري اسكاي اسپرتز، لوئيس سوارز مهاجم تيزپاي ليورپول به تمارض براي كسب توجه داور معروف است. او تا به حال چندين مرتبه بدون اينكه خطايي رويش صورت گرفته باشد خود را به اميد دريافت پنالتي را ضربه ي آزاد به زمين انداخته اين موضوع مسابقه ي وي را خدشه دار كرده است.
سوارز در ديدار روز شنبه تيمش مقابل نورويچ سيتي بسيار خوش درخشيد و توانست هتك تريك كند و اين دومين هتك تريك او از ابتداي فصل است و همين عملكرد خوبش است كه سرمربي ليورپول را نگران كرده كه مسابقه ي خرابش آنرا تحت تاثير قرار ندهد.
بوارز درديدار مقابل نورويچ سيتي نيز روي زمين افتاد اما اينبار وي در حال تمارض نبود و بارنت روي او خطا كرده بود اما داور از آنجا كه به سابقه خراب او واقف است خطا را نپذيرفت و پنالتي را به او نداد.
اين موضوع برندان راجرز را بسيار آشفته كرده و او مي گويد: اين موضوع براي من بسيار ترسناك است چرا كه من 4 يا 5 مهاجمي را مي شناسم كه امسال در منطقه جريمه روي زمين افتادند بدون اينكه كسي حتي با آنها تماس داشته باشد ، اما پنالتي گرفتند ولي روي سوارز به طور واضح خطا مي شود اما او پنالتي دريافت نمي كند و اين نشان دهنده ي آن است كه سابقه ي غيرمنصفانه اي كه براين رقم زده اند موقعيت هاي پنالتي را از او مي گيرد./با
برچسب ها: سوارز ، سابقه ، خطا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار