معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از آغاز عملیات احداث 150 واحد مسکونی در معصومیه شهرستان بیرجند خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ دائمی در جریان بازدید از پروژه احداث واحدهای مسکونی معصومیه بیرجند، اظهارداشت: پروژه احداث واحدهای مسکونی در منطقه معصومیه شهرستان بیرجند شامل سه فاز 87، 48 و 45 واحدی بوده که هم ‌اکنون آغاز شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون دو فاز آن در مرحله تحویل زمین و پی‌ سازی و فاز دیگر در مرحله انتخاب پیمانکار است، افزود: مرحله نخست احداث واحدهای مسکونی بنیاد مسکن در معصومیه از سال گذشته آغاز شده و در دو فاز 42 و 45 واحدی اجرا شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: این واحدها در حال حاضر در مرحله نازک ‌کاری است.

دائمی با اشاره به اینکه عملیات احداث مرحله دوم این پروژه نیز شامل سه فاز 57 ، 48 و 45 واحدی است، افزود: هم‌ اکنون دو فاز 57 و 48 واحد آن آغاز شده و در مرحله تحویل زمین و پی ‌سازی بوده و فاز 45 واحد آن در مرحله انتخاب پیمانکار است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این واحدها از کیفیت ساخت و مصالح مرغوب برخوردار است، یادآور شد: خاتمه اتمام ساخت مرحله نخست این پروژه نیمه دوم سال جاری و مرحله دوم آن سال آینده انجام می شود./س

برچسب ها: عملیات ، اجرایی ، واحد ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.