فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قشر اصناف با اهمیت‌ترین و پر ارتباط‌ترین قشر در ارتباط با جامعه است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حمید فهیمی راد اظهار داشت: قشر صنوف با اهمیت‌ترین و پر ارتباط‌ترین قشر در ارتباط با جامعه است و اصناف بیشترین تأثیرگذاری بر افراد جامعه را دارند.

وی با تاکید بر نیاز این قشر برای آموزش و آگاه‌سازی برای تأثیرگذاری بر جامعه ادامه داد: مردم پشتوانه این نظام هستند و رویکرد انتظامی فرماندهی استان را مشارکت اجتماعی ‌اعتماد اجتماعی و ارتباط اجتماعی دانست و افزود: بدون این سه عنصر سرمایه اجتماعی دست یافتنی نیست.

* اجرای نمایش کشف مواد مخدر با استفاده از سگ های موادیاب

پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با حضور دریکی از مدارس دخترانه شهرستان زاهدان به اجرای نمایش کشف مواد مخدر توسط سگ های مواد یاب پرداختند.

پلیس مبارزه با موادمخدر استان به اتفاق مأموران کلانتری 13 و معاون اجتماعی استان اقدام به اجرای نمایش کشف موادمخدر توسط سگ های مواد یاب پلیس مبارزه با مواد مخدر کردند.

بنا به این گزارش در این برنامه که دریکی از مدارس دخترانه سطح شهرستان زاهدان به نمایش در آمد مقداری موادمخدر از نوع تریاک در یک دستگاه جاسازی که به راحتی توسط سگ موادیاب کشف شد که مورد تشویق دانش آموزان و مربیان آموزشی حاضر در مراسم قرار گرفت./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.