کارشناس فوتبال گفت: اوضاع ورزش خوشبختانه بسیار خوب و آرامی است و در این روزها باید همه ما کمک کنیم تا تیم ملی فوتبال با انگیزه ایی مضاعف به مصاف کره جنوبی برود و در نهايت تیم ملی راهی جام جهانی شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پرویز مظلومی افزود: هدف همه کارشناسان و مربیان این است که تیم ملی موفق عمل کند و فکر می کنم همه ما به اتفاق قبول داریم که آقای کی روش از جمله مربیان با دانش و بزرگ فوتبال در جهان است اما اگر هم ما انتقادی می کنیم از باب دلسوزی و کمک به تیم ملی است و گرنه هیچگونه مشکلی با وی نداریم.

مربي سابق تيم فوتبال استقلال تهران افزود: خوشبختانه فدراسیون فوتبال و شخص آقای کفاشیان جلسات هم اندیشی را در دستور کار قرار داده اند و بنده اینجا باید از وزیر ورزش آقای عباسی هم تشکر کنم که خواهان اتحاد و یکدلی اهالی فوتبال برای کمک به تیم ملی و صعود به جام جهانی هستند.

وی اضافه کرد: ورزش ما در این چند ماه اخیر موفقیت های بزرگی کسب کرده که بزرگترین آن موفقیت در المپیک و پارالمپیک لندن بود و شور وشوقی که از بابت این موفقیت ها در جامعه بوجود آمد بسیار برای شادابی جامعه مفید بود. اکنون هم مردم دوست دارند تیم ملی فوتبال به جام جهانی برود تا شور وشوق مضاعفی پیدا کنند و من به عینه شاهدم که آقای وزیر اعلام می کنند هر کمکی لازم باشد به فدراسیون و تیم ملی فوتبال می کنند تا فوتبال ما موفق باشد.

مظلومي افزود: متاسفانه و به رغم همه این موفقیت ها ی ورزشی که بدست آمده و تا به امروز بی سابقه بوده می بینیم که برخی از نمایندگان محترم مجلس بحث استیضاح را وسط می کشند که برای من واقعا جای تاسف دارد. من چون هیچ پست و مقامی ندارم و مربی هیچ تیمی نیستم می توانم راحت صحبت کنم چون اگر مسئولیتی داشتم می گفتند فلانی نمک گیر شده است اما حالا راحت حرف می زنم و همه آنهایی که بنده را می شناسند می دانند که آدم رک گویی هستم. اگر مشکلی ببینم مثل اردوهای بلند مدت تیم ملی می گویم و حالا هم وظیفه دارم از وزیر و وزارتخانه ورزش که خانه همه ماست دفاع کنم.

وی تصريح کرد: نیازی نیست که بگویم مشکلات معیشتی مردم آنقدر هست که بخاطر عزل و نصب یک مدیر یا مسئول که از وظایف قانونی وزارت ورزش است آن نماینده محترم مجلس خوبی ها را نبیند و به در این موقعیت به موضوع استیضاح وزیر ورزش فکر کند.

مظلومی افزود: البته وجدان های پاک و آگاه و بیدار همه چیز را می دانند و من اطمینان دارم که موفقیت ها و پیروزی های ورزش ایران در زمان کوتاه وزارت آقای عباسی ماندنی خواهد بود و از یادها نخواهد رفت و مردم این را خوب می دانند.

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت ها کار یک نفر نیست ولی آرامشی که بر ورزش ما حکمفرما شده به خصوص ادغام دو سازمان بزرگ در قالب یک وزارتخانه آنهم در آستانه المپیک نیاز به مدیریتی داشت که بتواند این هماهنگی ها را بوجود آورد و باید به جامعه ورزش این موفقیت ها ر ا تبریک بگویم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار