رئیس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: اهانت به ساحت نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام، توهین به همه مقدسات دین مبین اسلام و نیز تمامی مسلمانان جهان است.

"محسن بخشی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن ضمن محکوم کردن هتك حرمت و اهانت به حريم قدسي پيامبر عظيم الشان اظهار داشت: اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) توسط دشمن زبون موجب جریحه دار شدن قلوب ميليون ها انسان مومن و آزاده در جاي جاي جهان شده است.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان از این اهانت کمرنگ کردن جایگاه ائمه اطهار و معصومین در جهان است، خاطرنشان کرد: توهین به پیامبر بزرگوار اسلام ننگی است که تا ابد بر پیشانی استکبار جهانی و رژیم نامشروع اسرائیل باقی خواهد ماند زیرا هیچگاه جایگاه عظیم و مقدس پیامبران و امامان معصوم از بین نخواهد رفت؛ بلکه همواره جاوید می ماند.

این مقام مسئول ادامه داد: مخالفان اقتدار مسلمانان می خواهند پایه های اصلی دین را نشانه برند زیرا اقدام آنان برگرفته از فرهنگ غرب است و برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود راهی جز ایجاد "بحران فرهنگی" در جهان به ویژه در بین کشورهای مسلمان را ندارند.

رییس شورای اسلامی شهر دماوند ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی در خصوص حرکت دشمن و سیاست های خصمانه صهیونیست و دیگر سران آنان، اذعان داشت: دشمن می خواهد به خیال باطل خود، مقدسات اسلامی را در بین جوانان و مسلمانان جهان نابود و تخریب کند ولی آنچه امروز بسیار مورد توجه است حرکات مسلمان جهان در راستای محکومیت از این اقدام مزبوهانه است.

بخشی محکومیت مسلمان را در سراسر جهان برگرفته از خیزش های انقلابی و بیداری اسلامی دانست و افزود: امروز وظیفه ما است تا با حضور در صحنه و محکوم کردن اهانت دشمنان اسلام باری دیگر اهداف پلید آنان را به جهانیان نشان دهد.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت جایگاه دین مبین اسلام، تصریح کرد: دین اسلام دین صداقت و پاکی است ولی اساس تفکر کشورهای غربی برگرفته از دروغ و دنیاگرایی بوده که همین امر باعث شده غربی ها تمام تلاش خود را برای مخدوش کردن چهره اسلام و پیامبر اسلام به کار گیرند.

رییس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: در این برهه از زمان وظیفه همه مسلمانان است که بیشتر از گذشته اتحاد و همبستگی خویش را حفظ کنند تا دشمنان نتوانند با چنین توطئه های مذبوحانه ای خللی در همبستگی آنها ایجاد نمایند./س

برچسب ها: اهانت ، پیامبر ، مقدسات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.